Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah,  bulan ni Shaklee mengumumkan Item PROMO iaitu VIVIX SHAKLEE. VIVIX juga dikenali sebagai sirap merah dan juga Tonik Ajaib kerana keberkesanannya diakui oleh pengguna.

Auchh, sungguh tak sangka kali ni turn VIVIX plak. Dikalangan orang ramai mereka beranggapan bahawa Vivix terlalu mahal. Sebenarnya tidak, jika nak dibandingkan dengan sakit Harga VIVIX jauh lebih murah. Kalau tak percaya, try laa sakit. 

Sebagai contoh, ada dikalangan keluarga mempunyai sakit kencing manis atau darah tinggi. Apa yang kita lakukan? Sebolehnya kita mencari penyelesaian, samaada ubatan kampung, ubatan hospital. Kita tetap mencari walaupun beribu-ribu ringgit telah dihabiskan. Orang bagitau dekat utara ada doktor boleh berubat kencing manis, dekat Thailand ada ustaz boleh berubat. Sanggup tak kita bawak family tu pergi berubat? Jangan tak percaya, lebih dari sanggup ada yang buat. Tak lari jauh, tengok jiran-jiran je. Habis beri-ribu ringgit pun takpe, asalkan boleh tengok orang tersayang sihat walafiat.

Panjang lebar mukaddimah, kita nak cita pasal khasiat vivix kan..=)

================
 [ PROMO & KHASIAT VIVIX ]



PROMO ITEM JULY 2014 :

VIVIX , BUY 6 FREE 1..! BELI 6 DAPAT 7.!

Anda mampu mendapat penjimatan BERGANDA.

Apa yang BEST time PROMO ni? Semestinya :

♥ Dengan pembelian 2 botol pun dah dapat free membership.
♥ Belian dengan item promo anda bakal mendapat Cash Bonus bulan depan RMxxx.
♥ Beli dengan penjimatan harga 20% untuk next pembelian.
♥ EKSKLUSIF consltation & EKSKLUSIF join Secret Group Jutawan kami.
♥ Free coaching online & Offline
♥ Berpeluang menjana pendapatan setiap bulan.  
♥ Dan banyakkkk lagi..


Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 


Memperbaiki DNA.
  • Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.


Memperbaiki tenaga sel.
  • Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

  
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dansendi.
  • Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.



Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

Cara Consume / Minum VIVIX :

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar.TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan. Sangat sesuai untuk mereka yang sukar untuk menelan pil.


Siapa Yang Perlukan Vivix?
  • Pesakit SLE
  • Wanita/lelaki yang berisiko mendapat penyakit kanser akibat keturunan atau sudah menghidap kanser
  • Pesakit darah tinggi
  • Strok
  • Diabetes
  • Cyst
  • Anti-penuaan
  • Bantu baik pulih ketagihan merokok
  • Pesakit jantung
  • Membantu mengurangkan penyakit nyanyuk
  • Mempunyai masalah mata
  • Lelaki/wanita yang mahu mengoptimumkan kesihatan menyeluruh
  • Sakit Lutut
  • Asthma
  • Allergy
======================

Anda punyai ibu ayah yang menghidap penyakit kencing manis atau diabetes? Darah Tinggi? Inilah masa untuk anda hadiahkan kepada ibu ayah. Tiada apa yang lebih berharga, melainkan kasih sayang dari anak-anak untuk ibu ayah. Kembalikan kesihatan mereka dengan memberi makanan tambahan seperti ini. 

VIVIX sangat bagus, kerana kandungan yang digunakan adalah semulajadi. Tiada campuran bahan kimia. Ianya Halal, Selamat & Semulajadi.

Alhamdulillah, kedua ibubapa & mertua saya consume VIVIX ni. Tiada lagi rungutan lenguh-lenguh badan, ayah sudah lama tidak kedengaran pening-pening kepala dek darah tingginya.

Semua ini anugerah ALLAH yang tak terhingga buat saya, Allah kembalikan kesihatan kedua ibubapa saya dengan sihat Alhamdulillah. Semuanya rezeki kesihatan adalah dari ALLAH, saya cuma mencari ikhtiar untuk memberikan yang TERBAIK buar mereka.

Syukur Ya Allah.

Puan Wawa Happy sangat.

========================

Sekiranya anda punyai sebarang pertanyaan mengenai Vivix Shaklee atau produk shaklee yang lain, boleh hubungi kami disini :

Call/WhatsApp/Telegram : 019-9966576

Nama : Wan Rokiah Bt Wan Ismail
ID : 1109915
Email : wanrokiahwanismail@gmail.com
FB : Puan Wawa

Like kami di Facebook page Vitamin Wawa  untuk info dan Tips Percuma.