Assalamualaikum,

Apa Get Clean Soft Fabric Concentrate ni?

Secara ringkasnya adalah pati pelembut pakaian. Biasanya korang akan guna softlan kan untuk lembutkan pakaian kan? 

Dulu, wawa pun guna softlan jugak. Untuk satu basuhan mesin tu korang mesti letak satu cup tudung kan? Dalam masa sebulan je, confirm dah tinggal separuh. Tapi tidak dengan Soft Fabric Concentrate ni.

Sejak April wawa guna, sampai sekarang tak sampai suku pun luak. Sangat menjimatkan, korang hanya perlu guna setengah sudu dan campurkan dalam satu gelas air sebelum dituangkan ke dalam mesin dibahagian softener tu. Hasilnya, fuhh wangi!

=======
Haa, wawa nak cerita yang pagi tadi. Dua kali mendobi dan wawa gunakan soft fabric ni macam biasa. Then, jemur lah baju-baju yang siap dibasuh di hanger/ penyangkut baju pastu atur ditingkap rumah.

Tetiba dapat message dari rakan bisness, nak datang belajar tentang gadjet baru dan bisness shaklee. Lintang pukang kutip baju-baju then sangkut kat tingkap dalam bilik.

Sampailah suami balik dari kerja pukul 7 tadi, wawa pun bukak lah pintu bilik tadi. Ya Allah, harumnya bau bilik! Sebelum ni, bilik tu jadi tempat iron baju je. Tak pernah sembur perfume ke apa. Sungguh, harum sangat bauan yang sungguh lembut.

Anda yang sedang mencari pelembut yang terbaik? Wawa Soft Fabric Shaklee sangat recommended! 

Sangat sesuai digunakan pada pakaian yang sukar digosok, kerana selepas penggunaan soft fabric ini, baju anda seperti sutera..=)

Tak perlu percaya, cuba dulu anda pasti jatuh CINTA!