Assalamualaikum wbt,

Review Herbal Blend Multipurpose Cream produk shaklee hari ni. Cream pelbagai guna untuk seisi keluarga. Bagus untuk yang ada baby ruam-ruam merah. Tumit kaki merekah, kesan gigitan nyamuk dan banyak lagi.


  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kak.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
===============

Testimoni Diri Sendiri

Wawa punya masalah tumit kaki yang merekah sangat teruk sampai kulit kaki kasar tu jadi terkopek. Kadang wawa potong dengan pemotong kuku tu. Wawa pakai stokin, setiap kali nak bukak & pakai mesti rasa kasar je. 

Sebelum ni, wawa just baca je testimoni orang pakai herbal blend cream ni, bila nak beli selalu out of stock. Cream yang paling laris masa kini, restock tak sampai satu hari dah out of stock. 

Nak order online dah habis, wawa tanya upline ena ada stock tak. Then, ena cakap ada dan wawa terus ambik. Mulai hari tu, setiap pagi dan malam wawa guna cream herbal blend. Wawa buat macam lotion kat tumit dan seluruh kaki. Woww, lembut je kaki I.. hehe

Dalam masa tiga hari pakai, dah nampak perubahan, kesan koyak tu dah jadi nak hilang. Wawa teruskan pakai, sekarang dah dekat sebulan. Apa yang bestnya, kesan crack dan merekah dah hilang. Suami pun tegur kaki dah cantik. Alhamdulillah, syukur Allah Maha Cantik!