Assalamualaikum wbt,

Vivix review! (Super Excellent Brand)

Satu PENEMUAN REVOLUSI dalam anti-penuaan pada tahap sellular.

Setahun lalu, Shaklee telah memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahao sellular. Lebih 1 juta botol Vivix telah terjual.

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-bertahun oleh Shaklee.


Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap sellular;

1. Kerosakkan DNA
》Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik dan menghasilkan satu typo (kesilapan dari yang asal) yang mengganggu fungsi sel dan.
》Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Pengawalan Genetik
》Didalam satu penemuan utama ujian klinikal yang terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-sel
》 Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.
》Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4. Penimbunan Protin Age
》Penimbunan protin AGE (advanced glycation end products) yang berlebihan boleh menyebabkan kerosakkan pada tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel badan.
》Ramuan vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

Vivix juga membantu menjaga dan memelihara
◆ kesihatan Jantung
◆ kesihatan otak
◆ Kesihatan sistem imun
◆ Kesihatan sendi
◆ Perlindungan antioksidan
◆ Peningkatan tenaga pada tahap sellular
◆ Memperbaiki kesihatan keseluruhan

Perbezaan Anggur Mascadine dengan Anggur biasa lebih besar sebesar bola golf. Mempunyai 20 kromoson dan kromoson memberi lebih banyak faedah kesihatan iaitu fungsi imun lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Ia mempunyai kandungan polifenol dan resveratrol yang banyak.

Ramuan Vivix terdiri daripada ramuan semulajadi;

1. Anggur Mascadine -》satu-satunya anggur yang mempunyai lebih banyak kromoson, ia dapat mengukuhkan profil polyphenol dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan.
-》mengandungi asid allergik dalam kepwkatan yang tinggi dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.

2. Lobak Ungu -》ianya adalah sumber vitamin A terbaik dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes.merupakan antioksidan yang tinggi.

3. Elderberry (Sambucus Nigra) -》manfaat elderberry berkesan dalam mengubatai simpton flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids yang mempunyau ciri antioksidan yang kuat dan demikian mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.

4. Polygium Cuspidatum -》juga dikenali sebagai knotweed Jepun adalah perenial yang besar berasal dari Asia. Ia adalah sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.
-》ia digunakan untuk merumuskan supplemen antipenuaan seperti resveratrol.

For more info & order;


Untuk dapatkan vivix boleh hubungi wawa di talian 019-996 6576