Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah,  semalam selesai wawa ikuti kelas workshop kesedaran kesihatan yang bertempat di The Qamar Paka.

Sungguh bermanfaat ilmu yang wawa dapat semalam. Betapa kita wajib menjaga kesihatan yang Allah swt kurniakan sebagai tanda kesyukuran kita ke atas nikmat yang diberi.

Workshop bermula dengan introduction about company. Shaklee Corporation diasaskan oleh Dr. Forrest C Shaklee. Will be introduce to all of you detail story about company shaklee for the next entry k.hehe

Detail explaination about products and deseases. Ya Allah, sungguh menakutkan statistik yang ditunjukkan di Malaysia. Satu daripada tiga (1/3) rakyat Malaysia mati disebabkan oleh Sakit Jantung. Kami disajikan dengan pelbagai video tentang rawatan penyakit disebabkan oleh ketidaksedaran tentang kesihatan. Antaranya adalah, video pembedahan sendi, jantung, gout dan sebagainya.

Kesan yang buatkan saya sedar bahawa, menjadi tanggungjawab saya untuk memberi kesedaran kepada kalian tentang pentingnya menjaga kesihatan dalam dan luaran diri.

Workshop berjalan selama tujuh jam, namun wawa rasa seakan tidak cukup untuk dengar dan kutip ilmu yang diberi. Selesai workshop, kami ada sesi Q & A. Pelbagai soalan diutarakan, Alhamdulillah semuanya dapat jawapan yang memuaskan dan akan diselesaikan dengan baik sekiranya customers wawa punyai isu yang berkaitan produk dan kesihatan.

Sedikit photo wawa kongsikan sepanjang workshop berjalan semalam.

Selfie..")


Shaklee Bengkel Workshop Book


Puan Sarah, Pakar Nutritionist Shaklee

Sijil Penyertaan

Anda berminat untuk ketahui lebih lanjut tentang shaklee? Feel free to contact wawa; 0199966576

"Wawa suka untuk berkongsi dengan anda"