Assalamualaikum wbt,

Apakah Meal Shakes?

Meal Shakes adalah hidangan lengkap yang mengandungi asid amino serta nutrisi yang mudah diserap oleh badan untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Dalam entry ni wawa kongsikan pengalaman ibu-ibu yang memberi anak-anak consume MEAL SHAKES dari Shaklee. Meal shakes sesuai untuk semua golongan bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mngandung, para atlet, pengamal sayuran, orang sakit, orang yang sibuk bekerja dan orang yang selalu mengambil makanan segera.


Antara Testimonial Meal Shakes:

#1 Anak Sering Demam, Selsema dan Batuk



Salam semua.. Rasa belum terlambat untuk saya kongsi bersama anda semua.. hari ni saya nak kongsi tentang Mealshakes, Alhamdulillah setelah sebulan menggunakan mealshakes, anak saya jarang dijangkiti Selsema, Batuk dan Demam.. boleh dikatakan tiap bula mesti anak saya sakit.. Tiap kali g check up mesti nurse cakap anak saya antibodi tak kuat... Sebenarnya, Mealshakes adalah produk ke4 saya guna untuk anak saya,.. Alhamdulillah, setelah mencuba bermacam produk akhirnya Mealshakes adalah yang TERBAIK.. - Puan Shekein Jaafar




Seharian di Nursery menyebabkan anis (anak saudara) mudah dijangkiti demam selsema dan batuk.. bila dah demam mesti akan diikuti selsema dan batuk yang berpanjangan, kadang-kadang sampai berminggu.
Saya sarankan Meal Shakes dan Omega Guard.. Alhamdulillah, kesannya amat positif.. Anis jarang demam dan jika demam pun tak lama.


#2 Mealshakes Bantu Pulih Anak Sakit Tangan, Kaki dan Mulut


Syukur ada Mealshakes, 5 bulan yang lepas, anak saya diserang sakit tangan, kaki dan mulut.. Lepas tu dia sangat tak suka makan.. Sehari kalau dapat makan 3 sudu nasi dah cukuo baik. Jadi dia banyak bergantung pada susu badan. Tapi 2 minggu lepas saya mula minum Mealshakes (Safiya tak minum minuman lain selain susu ibu & air kosong).
Nampak sangat perubahan dia, selera semakin bertambah. Ada sekali tu masa makan malam, dia makan sekeping troti dan semangkuk nasi. Semalam Safiya makan semangkuk spaghetti masa sarapan. Seronoknya hati ibu..Sekarang pipinya dah semakin tembam, Syukur Ya Allah. - Puan Najihah Sudi 


#3 Sembelit Anak Dah Ok


Testi dari PM.
Salam Aimi.. saya nak bagitau..sembelit anak saya dah ok..Alhamdulillah sekarang ni, pagi-pagi dia dah membuang.. dah tak sekeras macam selalu, tak sedikit macam dulu.. Sekarang ni, boleh dikatakan penuh juga lar pampers dia..Tq


#4 Selera Makan Bertambah, Selsema Kurang 


"Dia (anak) dah jarang selsema kak, alhamdulillah.. Kalau tak setiap minggu berhingus.. Selera makan dia pun bertambah. InsyaALlah, akalu Azza pregnant nanti nak try produk shaklee ni.. - Puan Faharazah


#5 Asma Kurang



#6 Tambah Selera Makan Anak-anak


#7 Mealshake Tambah Berat Badan


=======================

Ibu-ibu yang sedang mencari solusi terhadap masalah kesihatan anak-anak, Mealshakes sangat-sangat recommended. Wawa sendiri pun memang consume untuk tambah berat, Alhamdulillah, setakat ni berat wawa sudah naik 5kg. Dulu, amat sukar nak naik walaupun bermacam-macam produk yang wawa consume.. Antaranya Weight Gain, SUpplemen di farmasi, Minyak ikan, vitamin dan macam-macam lagi.

Sampaikan wawa pasrah dan redha, tak naik berat pun takpe laa.. ASalkan sihat. Tapi semuanya berubah selepas wawa jumpa dengan Shaklee. Berat wawa naik dan income pun dapat..")

Melaburlah untuk kesihatan anak-anak. Harga yang amat berpatutan. Hanya RM113.75 per canister. Berat Bersih 544g tahan sehingga 1-3 bulan mengikut kekerapan penggunaan.

Berminat untuk cuba? Segera hubungi wawa untuk dapatkan Konsultasi percuma, 

.


Your Shaklee Independent Distributor
Nama : Wawa
Contact No : 019.996.576