Assalamualaikum wbt,

Testimoni dari pengguna Ostematrix, tiada ladi mimpi ngeri! Sembelit, perkara biasa yang dialami oleh ibu-ibu selepas berpantang. Apakah anda membiarkan masalah SEMBELIT ini menghantui anda setiap kali selepas bersalin dan ketika berpantang? Euwww, yang tak bersalin pun Tersiksa kena sembelit. Inikan pula yang tengah berpantang, jahit bawah, jahit atas..

Jom baca pengalaman Jacky Bass Selepas berpantang.

Sembelit selepas operation melahirkan anak pertama memang mimpi ngeri bagi saya.. Tak sanggup rasanya menahan luka belahan di perut bila ke toilet..

Dua hari lepas saya selamat melahirkan anak kedua saya. Baby kali ni memang saya tak tinggal 2-4 biji Ostematrix sebelum tidur.. Belajar dari pengalaman sebab kali ni pun c-sec.

Hasilnya Alhamdulillah.. Tiada lagi mimpi ngeri..Pagi ni dah selamat buang air besar dan tiada sembelit langsung. Semuanya smooth sahaja. Syukur sangat.

Ostematrix membantu melembutkan najis disamping menggalakkan susu dan menghilangkan sakit pinggang ibu berpantang..

Saya amalkan Ostematrix sejak awal mengandung lagi, memang tak de cramp kaki sampai akhir pregnancy walaupun baby saya lahir besar.. Alhamdulillah.. Biiznillah..


Anda punyai masalah SEMBELIT?? Jom ikhtiar dengan OSTEMATRIX, pelembut najis semulajadi.

Price : RM61
Size : 120 Caplets
Tahan : 1-2 Bulan

==========

For Info and Order:

emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN