Search This Blog

Wednesday, 10 December 2014

Gatal Tangan Tanda Dapat Duit Dan Emas

Assalamualaikum wbt,

Hari ni, dah banyak kali tapak tangan kanan wawa gatal. Gatal geli-geli macam tu. Biasanya, pasti nak dapat duit..hihi

Selalu Wawa dapat hint macam ni.. hehe

Bukan nak percaya tapi wawa bersangka baik untuk menerima berita baik dengan hati gembira.")


Kesukaan wawa adalah emas, tak tahu kenapa.. Korang suka ke suka dengan emas? Asal tengok emas, memang tak nak balik..

Untuk pengetahuan korang, wawa juga seorang Dealer Emas Gold Crest Pavillion (GCP). 


Jom layan gambar emas jongkong & pokok duit..")




2 comments:

anajingga said...

dapat tak duitnya wawa hehe , lagi satu kalau kelip mata tanda nak lihat kawan lama ye :) singgah malam ke sini

Puan Wawa said...

Alhamdulillah, dapat.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...