Sunday, 28 December 2014

SEGMEN YOU FOLLOW ME, I WILL FOLLOW YOU BACK



Assalamualaikum,

Jom join segmen cik aina ni.")

Happy Sunday

Assalamualaikum wbt,

Selsmat pagi semua, dah sarap ke? Apa khabar sahabat yang mengalami banjir? Semoga kalian berada dibawah lindungan Allah swt.


Alhamdulillah,  syukur pada Allah hari ini kita masih bernafas. Menghirup udara segar. 

Alhamdulillah,  punyai kesempatan untuk menjemput rezeki. Punyai kekuatan fizikal untuk sampai ke tempat kerja. Alhamdulillah,  semua itu atas kehendak Allah semua.

Ayuh sahabat, panjatkan kesyukuran setiap hari. Bagaimana kita nak tingkatkan rasa bersyukur dengan nikmat Allah setiap hari? 

Mudah aja, cuba senaraikan setiap hari sebanyak mungkin rasa syukur kita, pasti tiada sekelumit pun untuk kita mengeluh dengan apa yang kita ada. Tak caya? Cuba dulu..") 


====

Korang sarap dengan apa hari ni? Wawa dah selamat minum esp bersama mealshakes. Hihi

Vitamin untuk kesihatan pun tak di lupa, almaklum wawa ni kerja di kawasan berisiko dengan radikal bebas. Kalau tak diambil supplemen tambahan, pasti cepattt aje letihnya.

 Haa, inilah vitamin yang wawa ambil setiap hari, untuk pastikan badan wawa sentiasa bertenaga.

Untuk pengetahuan korang, 2 biji vitalea bersamaan korang ambil 40 jenis lauk. Cukup hanya dengan 2 biji aja, kita dah makan 40 jenis lauk. Secara normalnya, kita mampu tak nak makan banyak tu? Wawa memang tak mampu. ")

B-complex plak untuk pastikan emosi wawa sentiasa tenang, tak de laa moody tak tentu pasal kan.. hihi.


Vita C sangat penting time2 hujan macam ni. Bila kena hujan, cepat je nak demam kan? Jadi, wawa protect laa imuniti badan siap-siap dengan vita c. Kalau demam pun, tak lama dalam 1 2 hari je. 


Korang bagi tak makanan nutrisi kat badan? Jangan ingat badan tak sakit, tak perlukan nutrisi. Sebab makanan yang kita makan hari-hari tu tak semua dapat memberi nutrisi penting pada badan.


Kalau korang nak cuba vitamin wawa makan ni, boleh aje tanya wawa..")

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...