Assalamualaikum wbt,

Selamat petang sahabat wawa yang cantik lagi hensem. Sebelum masuk waktu maghrib, wawa nak share koleksi testimoni dari rakan-rakan dan juga customer yang berjaya menurunkan berat badan selepas konsisten mengamalkan vitamin Shaklee.

Testimoni 1 : Kurus


My own testimonial..blh share..
pic 1 - after deliver my 1st dotter..berat 67kg
pic 2 - sedang membulat sebab ada baby berusia 9bulan dalam perot..71kg time ni..hihi
pic 3 - saat bahagia pabila beratku turunnnn sehingga 58kg..
bahagia okk...hihi..

Tak sia-sia consume shaklee..memang the best! ni masa bulan 3 kalau tak silap..sebab sekarang pun masih maintain 58kg..last week je turun lagi 1kg..target nk capai 53kg paling kurang..insyaAllah..moga dipermudahkan..now tambah omega dan cinch coffee latte..sedap!

tips penting : kena makan ikut jadual yang diberi..kena ada disiplin yang tinggi dan usaha yang berterusan..jangan mudah give up - dilla basid


Testimoni 2 : Bertenaga Sepanjang Bersalin & Baby Shaklee



Alhamdulilah, lahirnya baby ini dengan sihat kulit putih macam kapas bibir merah macam delima. Hanya 4 jam dalam labour room .Tengah 2 duk nak meneran sempat lagi sembang ngan doctor. Misi tanya, awak makan apa? Putih melepak! Saya makan produk SHAKLEE, setakat ni my baby boy Ahmad nabhan fadlullah tak pernah kena demam. 
Tak Rugi habiskan duit untuk produk yang terbaik. - Anyeita Ali



Testimoni 3 : Jerawat Dan Parut Hilang




Gambar No.1
- Awal tahun 2013,punca gara-gara salah pakai produk.Dah macam-macam produk saya cuba untuk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

Gambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
- Parut makin pudar.

Gambar No.4
- Anda nilaikan sendiri hehehe....

Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye .
I LIKE SHAKLEE - Puan Ema


Testimoni 4 : Kulit Semakin Berseri



Nak kongsi sikit tentang Shaklee... Ini la hasilnya beberapa bulan saya ambil Shaklee... Alhamdulillah kulit semakin terasa lembut je Dan kulit kusam pun berkurangan... pada awal saya ambil Shaklee pun saya megalami healing crisis yang agak teruk gak.. jerawat semua timbul.. sampai ada yang tegur saya kenapa jerawat saya banyak... tapi alhamdulillah.. berkat kesabaran saya tetap ambil Shaklee tanpa berhenti.. 

Sekarang ni la hasilnya.. Dan BONUS lain yang saya dapat, ramai yang tegur bentuk badan saya cantik dan semakin kecil... Buat rakan-rakan yang ambil produk Shaklee ni.., bila megalami healing crisis kena la bersabar ya... Itu adalah proses healing crisis je, yang bezanya setiap orang tak mgalami masalah healing crisis yang sama.. Healing krisis bergantung kepada toksin yang berada dalam badan seseorang. Apa yang penting, kita haruslah bersabar dan tidak mudah putus asa. - Siti Norzeila Norani

Testimoni 5 : Jerawat Hilang, Liang-liang Pori Mengecil


Sejak dulu lagi tercari-cari produk yg dapat kurangkan parut jerawat n dpt kecilkan liang-liang pori. Dan pernah juga pakai set pencuci muka yg agak mahal...tapi keputusannya agak mengecewakan tapi alhamdullilah sejak sebulan lepas mengamalkan Vitamin E Shaklee... parut-parut bekas jerawat dh semakin hilang, liang-liang pori jugak dah semakin kecil. Kombinasi ESP + Vitamin E memang SUPERB!!! - Nurul Fareha

=======

For Info and Order:



emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”