Assalamualaikum wbt,

Berita baik untuk anda yang sensitif dengan pencuci atau sabun pinggan mangku biasa. Wawa memang alami sendiri perbezaan selepas menggunakan pencuci pinggan mangkuk Hand Dish Wash. Ia mengelakkan kulit tangan menjadi kasar dan mengelupas selepas menggunakannya.

Sebelum menggunakan Dish Wash, wawa guna pencuci pinggan mangkuk Sunlight. Namun, setelah setiap kali guna kulit wawa akan mengelupas dan kasar. Wawa tukar dengan Dish Wash ni, alhamdulillah masalah kulit mengelupas tiada lagi. 

Wawa tahu, ramai sangat wanita diluar sana yang alami perkara yang sama macam wawa. Betul kan? Ada yang lebih teruk lagi, sehingga terpaksa guna glove untuk elak rasa pedih akibat kena sabun. SEKARANG, inilah masanya untuk anda bertukar kepada pencuci yang lebih natural, lebih selamat dan mesra alam tanpa bahan kimia.

Dish Wash bukan hanya lembut pada tangan, malah handal menanggalkan minyak pada pinggan mangku dengan cucian tangan. Tak perlu nak sental bagai.. ")

Ia sangat pekat, dengan hanya beberapa titik ia dapat mencuci timbunan pinggan mangkuk satu sinki penuh. Tahan lama kerana ia sangat pekat.

Anda berminat untuk CUBA?? Wassap wawa 019 996 6576