Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, semoga kalian berada dalam rahmat Allah swt. Dikurniakan kesihatan yang baik dan berkah.

Petang ni wawa nak share kisah Saiful Nang pengasas Prihatin yang telah pun mengamalkan Cinch Shake Shaklee. Korang bila lagi? hehe..

Ramai pulak yang share gambar ni..katanya. 'Saiful Nang pun dah minum Cinch, anda bila lagi'. ewahh suke korang yer hihi.
 

Minggu lepas saya bancuhkan Cinch Shake perasa coklat, untuk hidangkan kat Ustaz Shauqi yang mengajar kelas agama kat Faizworld Training Centre. Dah alang2 Saiful nang ada sekali, bagi rasa sekali. Haa bukan senang jutawan nak bancuhkan untuk Saiful Nang, jutawan glemer tu..hihi.Minggu berikutnya, ajak datang lagi. Cuma tercair sikit kalini bancuh, sebab saya tengah ralit dengar kelas agama Ustaz Shauqi, time tu lah saya nak bancuh, haa kurang fokus. Ada sukatankalau nak bancuh. Guna scoop yang dalam tin Cinch tu, add dengan fresh milk. Kalau rajin add on oats, fruits, ice.

Saiful nang sendiri nak beli.  Sedap katanya perasa coklat ni. Cinch Shake ada tiga flavor - Coklat, Cafe Latte dan Vanila. Saya sendiri suka dengan Coklat dan Cafe latte. Macam minum ice coklat. Nanti kita tengok yer perubahan beliau..hihi

Bila tanya kat Saiful nang... Nak minum Cinch untuk kurus ke? Saya suka dengan jawapan beliau. Katanya untuk sihat. memang betul. sekarang ni nampak kurus, nampak gemuk tak menandakan sihat. ada orang kurus, tapi kolestrol, gula semua tinggi. ada yang nampak gemuk tapi bila medical checkup, kolestrol gula semua okay fit

Dan saya nak tekankan kat sini, jenama Shaklee tiada model, tiada duta. Pengedar tu sendiri adalah model kepada produk Shaklee

Kita kalau betul nak sihat, takyah tunggu orang glemer macam Saiful Nang untuk start dulu. Kita sendiri kena tanya diri kita, sejauh mana kita jaga kesihatan tubuh badan yang Tuhan beri kat kita. Jaga kesihatan tu pun salah satu tanda kita bersyukur. Haa ni saya nak start jadi ustazah ni bagi tazkirah..hihihi
 

Founder of MME Legacy,
Wawa 019.996.6576
Perunding Kesihatan Keluarga.