Assalamualaikum wbt,

Tadi sempat wawa berblogwalking, terjumpalah petua dan tips untuk cantikkan wajah. Menambah seri di wajah. Normal laa kan, orang perempuan pasti sukakan kecantikan. Ada tujuh tips yang wawa nak kongsi dengan korang juga, supaya ia dapat membantu anda bagi yang merancang perkahwinan atau untuk pikat hati suami..hihi

7 Tips Terbukti Berkesan Menjaga Keremajaan Dan Kecantikan Kulit Untuk Perempuan


  1. Jangan tinggal solat dan solat diawal waktu - kita mengambil wuduk 5 kali sehari, itulah pencuci wajah paling mujarab untuk menanggalkan segala kotoran.
  2. Amalkan minum air suam sebaik bangun tidur - selawat 3kali setiap kali minum.
  3. Mengurut wajah dari bawah ke atas diiringi selawat 3 kali. Disertakan dengan zikir (Ya Badiyah ” (1x),Ya Nur ” (1x), Ya Hadi ” (1x),Ya Allah ” (3x))
  4. Amalkan baca surah Al-Waqiah ayat (35-38) - Baca di dalam hati ketika curahan pertama mandi. 
  5. Amalkan membaca surah Yusuf selepas subuh - minum air suam 3 teguk, niat dengan ikhlas.
  6. Berdoa setiap kali melihat cermin - “Segala puji-pujian bagi Allah sebagaimana Engkau telah mempercantikkan diriku dan juga akhlakku. Semoga Engkau menjauhkan wajahku dari api neraka”
  7. Amalkan produk yang bagus, selamat, semulajadi dan halal - selain berdoa  dan mengamalkan petua kecantikan diatas, kita juga perlu mengamalkan pemakanan yang sihat. Penggunaan produk yang berkualiti menjamin kecantikan asli..")
Boleh juga amalkan doa ini ye ketika melihat cermin..")

Tips tambahan, penggunaan Vivix setiap hari membantu memudakan kulit wajah 25 tahun dari usia sebenar. Kajian menunjukkan Vivix mengandungi 10 kali lebih tinggi dari resveratrol.

APA ITU RESVERATROL?

Resveratrol merupakan sejenis Anti-Oksida yang terdapat dalam buah anggur. Seperti yang telah dijelaskan dalam entry tentang kelebihan & kehebatan Vivix, Anti-Oksida sangat penting untuk mengelakkan sel badan daripada ‘berkarat’.

Mengikut kajian klinikal, Resveratral sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Radikal bebas merupakan atom yang tidak stabil yang terhasil disebabkan pencemaran, cahaya matahari dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuk kanser dan sakit jantung.

Resveratrol banyak terdapat di dalam buah anggur, paling banyak pada kulit buah anggur. Ia asalnya berfungsi untuk mengelakkan buah anggur daripada diserang kulat atau fungus. Dalam banyak-banyak spesies buah anggur, buah anggur jenis muscadine adalah anggur yang mempunyai tahap resveratrol paling tinggi.

Resveratrol bukan hanya dapat membantu membaiki masalah kesihatan dalaman, malah ia adalah tunjang kepada kulit awet muda jelita. Resveratrol yang terkandung dalam Vivix telah diakui memberi maafaat kepada pengguna dengan menjadikan mereka lebih muda 25 tahun dari usia senemar. 

Best ke best? Dulu beruban, kini rambut kehitaman. Dulu berkedut seribu, kini umpama di iron kulitnya. Cubalah, hanya orang yang mencuba dapat rasai kesannya.")

Salah satu testimoni pengguna Vivix.



"Assalamualaikum
Saya nak share testimoni diri sendiri after ambil vivix. Hampir nak habiskan vivix satu botol vivix saya gunakan. Itupun share dengan suami.
Kulit sebelum ni nampak kusam dan tona kulit tak sekata. After ambil vivix kulit nampak lebih bersih. Alhamdulillah, dengan izinNya serasi dengan vivix. Korang semua wajib cuba tau!"


Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa