Sengsara Pengidap Resdung

------

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Semoga sihat-sihat aja, sentiasa mendapat rahmat Allah swt, dikurniakan rezeki yang melimpah ruah dan kesihatan yang optimum.")

Siapa yang ada resdung? Cuba angkat kaki! Hehe

Semua orang ada resdung, yang membezakannya adalah sikit atau banyak. Resdung ada beberapa katogori iaitu, resdung gatal, resdung jerawat dll.

Bagi yang banyak, kesannya amat menyedihkan. Ada yang kesan keluar jerawat di bahagian muka, belakang, kepala, telinga dan lain2. Ada juga yang jenis gatal-gatal hidung, bersin, selasema berpanjangan. Ada juga yang jenis gatal mata, hidung, telingan, kepala dan sebagainya.

Pengidap resdung terdiri dari semua golongan antaranya, perempuan, lelaki, tua, muda mahupun kanak-kanak. Ia agak sukar dihilangkan, namun jika kena pada caranya pasti dapat diatasi dan kita bebas dari resdung.")

Wawa antara salah seorang pengidap resdung. Alergik dengan makanan laut (sotong, ketam, udang, kerang dll), budu, sambal belacan & kekacang. Jika tersilap makan, padah menanti.. Hehe


Pasti benjolan pink akan timbul di wajah. Wawa terpaksa berpantang bertahun-tahun bagi mengatasi masalah ini. Sampai bila harus berpantang, terpaksa berkorban dari makanan makanan tersedap di dunia tu.. Itulah derita yang di lalui oleh pengidap resdung. Terpaksa menguburkan keinginan menjamah makanan kegemaran.")

Jadi, wawa bersolusi dengan ALFALFA Complex. Ia sangat membantu mengawal radang kegatalan disebabkan oleh alergik dari makanan2 yang wawa mention kat atas tadi. Jika biasa, selepas makan sambal belacan esoknya pasti naik jerawat. Sejak amalkan 5 biji ALFALFA setiap kali selepas makan makanan tersebut, masalah jerawat tumbuh baru dan gatal-gatal tiada lagi. Alhamdulillah. 

Siapa yang ada masalah sama macam wawa? Give me five!hehe..kita geng, boleh cuba Alfalfa untuk atasi masalah resdung tu.😊😊

resdung shaklee, Images for set resdung shaklee, Set resdung Bajet Shaklee Popular , harga set resdung shaklee, set resdung shaklee cara makan, Set Resdung Shaklee Yang Berkesan Untuk Masalah Resdung Teruk, harga set resdung shaklee ubat resdung paling mujarab ubat resdung di farmasi, SET RESDUNG SHAKLEE sembuhkan RESDUNG KRONIK SAYA, Set Resdung Shaklee Untuk Rawatan Penyakit Resdung, set resdung shaklee,

Nah, ambil Alfalfa sorang satu. Satu untuk diri sendiri, satu untuk hubby, satu untuk mak dan satu untuk adik. Selain mengawal kegatalan resdung, Alfalfa sangat bagus sebagai detoks. Detoks adalah membuang segala toksin dalam badan. Selama korang hidup, berapa kali dah buang toksin dalam badan? Cuba tanya diri masing-masing.

Selain itu, Alfalfa mempunyai banyak khasiat dan manfaat. Antaranya:

  • Mencuci hati, darah dan usus – ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  • Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.
  • Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
  • Menyingkirkan lemak dan kolesterol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
  • Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
  • Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit
  • Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit atritis dan kesakitan

Jom jaga kesihatan diri. ")

resdung shaklee, Images for set resdung shaklee, Set resdung Bajet Shaklee Popular , harga set resdung shaklee, set resdung shaklee cara makan, Set Resdung Shaklee Yang Berkesan Untuk Masalah Resdung Teruk, harga set resdung shaklee ubat resdung paling mujarab ubat resdung di farmasi, SET RESDUNG SHAKLEE sembuhkan RESDUNG KRONIK SAYA, Set Resdung Shaklee Untuk Rawatan Penyakit Resdung, set resdung shaklee,



BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.

resdung shaklee, Images for set resdung shaklee, Set resdung Bajet Shaklee Popular , harga set resdung shaklee, set resdung shaklee cara makan, Set Resdung Shaklee Yang Berkesan Untuk Masalah Resdung Teruk, harga set resdung shaklee ubat resdung paling mujarab ubat resdung di farmasi, SET RESDUNG SHAKLEE sembuhkan RESDUNG KRONIK SAYA, Set Resdung Shaklee Untuk Rawatan Penyakit Resdung, set resdung shaklee, Testimoni, Testimoni Vivix, Vivix shaklee, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Vivix Johor, Pengedar Vivix Shaklee, vivix shaklee reviews shaklee vivix side effects vivix shaklee harga 2016 vivix shaklee price vivix shaklee testimonials vivix shaklee cancer vivix shaklee ingredients shaklee vivix malaysia shaklee vivix side effects vivix shaklee cara makan vivix untuk sakit buah pinggang ubat buah pinggang paling mujarab makanan untuk pesakit buah pinggang cara mencegah sakit buah pinggang buah pinggang rosak penawar sakit pinggang daun sup cuci buah pinggang tanda sakit buah pinggang tahap 4 ubat sakit pinggang yang mujarab does shaklee vivix work vivix shaklee cara makan shaklee vivix cancer shaklee vivix ingredients shaklee vivix benefits shaklee vivix review shaklee vivix price shaklee vivix testimonials Images for shaklee vivix cancer shaklee cancer testimonials shaklee cancer treatment nutriferon and cancer nutriferon negative side effects shaklee nutriferon side effects does shaklee vivix work shaklee vivix side effects shaklee vivix testimonials

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of BYG Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa