Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, syukur ya Allah wawa dan kalian masih bernafas, menghirup udara segar, menikmati hidup bersama family dan insan tersayang. Alhamdulillah, Alhamdulillah.Alhamdulillah.

Salam Jumaat penuh barokah buat kalian yang sudi singgah di blog wawa ini. Semoga kalian dicurahkan rezeki yang membuak-buak, kesihatan yang dipelihara Allah swt.


Cuba teka yang mana satu Mr Barry? Hehe. Semua ni ofismate wawa, su & azie yang free hair tu korea mari, yang cerah tu, cina kedah & mr Barry India mari. Hehe

Yes, yang paling kiri tu adalah Mr Barry. budak perempuan korea dan cina tu dah habis contract, so dieorang dah balik korea. 

Korang tahu tak, apa reaksi barry ni bila dia tengok photo ni? He ask me, cehh omputeh skali.. Hihi

Why why why my skin look black compare to this guy? Why you took this pictue like this? You shud take at the right angle bla bla.. Hahaha, wawa bantai gelak. Tak sedar diri laa tu.. Dia serius tau, tak puas hati skin color die, asyik duk tunjuk lengan die cerah dari kawasan muka.

Last-last, wawa tanya dia, u nak cerah ke? Laju je jawab, of course sebab boleh tunjuk kat wife die bahawa die lagi cerah.. Haha

Then, wawa pun bagitau kalau you nak cerah wawa ada produk terbaik dari shaklee. Suddenly, die jerit kuat sangat why wawa tak bagitau dia awal-awal? Kelakar sangat barry ni, macam tak dapat terima hakikat je.. Haha

Paling syok, dia janji siap2 nak beli kain sari untuk kami..😊

Produk terbaik yang dapat bantu mencerahkan kulit iaitu ESP, Vit C dan Vivix. Terus nak grab, selepas dia balik bercuti dia nak cuba.


Energizing Soy Protein 
Berat Bersih : 850g
Harga Non-member : RM159 
Member : 15-20% Diskaun


ESP membantu membina protein yang sihat,  dan mencukupi menjadikan kulit lebih sihat dan cantik.

Sustained Release Vita C Plus
Berat Bersih : 180 tablets
Harga Non-member : RM98.05
Member : 15-20% Diskaun

Vitamin C Sustained Release bertindak merangsang penghasilan kolagen pada badan dan bila kolagen pada badan mencukupi, kulit menjadi lebih cantik, anjal, cerah dan berseri. Lihatlah kulit bayi yang baru lahir, mempunyai kulit yang cantik dan mulus kerana waktu itu badan bayi masih mempunyai kolagen yang banyak.

Vivix
Berat Bersih :150ml
Harga Non-member : RM503.50
Member : 15-20% Diskaun

Vivix pula bertindak memperbaharui sel-sel pada badan kita. Tahukah anda, setiap inci badan kita ini mempunyai sel? Jika kita mempunyai sel-sel yang sihat, kulit lebih mulus dan cantik. Berbanding kulit yang mempunyai sel mati, ia nampak kusam dan tidak bermaya.

Ketiga-tiga produk ini mmepunyai keunikan tersendiri dalam membantu perempuan mahupun lelaki yang ingin memiliki kulit yang sihat, cerah dan cantik. Adakah korang ingin mencuba? Jangan segan untuk hubungi wawa ye, sebagai konsultasi terbaik..")

Thanks for reading.. Love..")