Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Wawa doakan kalian yang sudi singgah disini dikurniakan rezeki yang melimpah ruah. Dikurniakan kesihatan yang super duper hebat. Ameen.

Omega Guard shaklee adalah salah satu supplemen yang dapat tingkatkan imuniti kita. Selain menajamkan minda, ia amat bagus dalam menjadi perisai kepada tubuh kita. 

Jadi, hari ni wawa kongsikan 7 kelebihan Omega Guard Shaklee. Dimana ia sangat berbeza dengan brand lain. Ia mengandungi Omega 3 85% dalam setiap serving.



Kelebihan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee 

1. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies) 

2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.  

3. Omega 3  dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan. 

4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA. 

5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA. 

6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini 

7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin. 

Hubungi wawa untuk konsultasi percuma.