Search This Blog

Wednesday, 28 October 2015

Gambar : Koleksi Lantai 3 Dimensi Yang Wow

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, pagi ni kita masih hidup. Dikelilingi dengan suami dan anak-anak yang ceria dan sihat. Dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kekayaan dan kenahagiaan.

Korang! Idea baru untuk rumah masi g-masing. Buat ni, tak yah dah nak gi khelah tepi air terjun.

Masak nasi, goreng sosej, nugget, sandwich ke semua bersantai kat rumah je kan.. Hihi













8 comments:

Malinda Ismail said...

Akak paling suka gambo no 5 tu dik....bestnye masuk je bilik ayo ada taman bunga... :)

Scdha Sein (SS) said...

Awesome gilakkk!!

Nurzakiah Hanum said...

cantiknyaaaaaaaaaaaaaaa

Rizziela said...

cantik... tp mcm takut ajer nak buat dlm bilik

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini wawa...cantik tapi takut pula nanti tak dapat nak lelap...hihi

aeinna Musa said...

cantekk tp takuttt..hihi..

erny firdaus said...

Assalamualaikum..cantiknya lantai2 tu...nampak hidup..syoknyelah kalau dpt lantai bilik mcm ni kan...

aizamia3 said...

kite suka gambar dalam bilik air.. sweet je tengok.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...