Assalamualaikum wbt,

Wawa yakin ramai yang suka dengan multipurpose cream shaklee iaitu cream Herbal Blend. Untuk pengetahuan semua, cream Herbal Blend antara hot item yang wajib ada di rumah.

Sebab apa? Sebab, ia boleh jadi first aid jika berlaku emergency kecil dirumah seperti melecur, gatal-gatal atau luka. Boleh apply direct pada tempat yang terluka.


Apa keistimewaan Herbal Blend


1. Merawat Eczema & Gatal-gatal akibat gigitan serangga. Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk @ serangga supaya bengkak tak melarat.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah. Masalah tumit pecah sememangnya membuatkan kita rasa malu. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, InshaAllah lepas tu okay. 

3. Ubat luka @ melecur. Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada 1 Herbal Blend dalam setiap rumah. Baik juga untuk luka, kesan calar @ akibat benda panas. 

4. Menghilangkan parut. Kalau ada parut akibat chicken pox @ campak, cuba sapukan Herbal Blend. InshaAllah parut akan pudar & hilang.

5. Ruam pada bayi. Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tahu, Herbal Blend juga mampu melegakan rasa pedih.

6. Losyen harian. Lia juga menggunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend tidak berminyak, jadi sememangnya nyaman & selesa. 


Your Beauty Health Consultant,

Wawa | 0199966576