Search This Blog

Monday, 23 November 2015

Laluan Alternatif Pergi Kerja Paka ke Kerteh

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar hari ini? Alhamdulillah, syukur Allah masih beri peluang untuk kita bernafas hari ini. 

Jangan tak tau, Paka pun dah jem sekarang. Pagi-pagi time nak pergi kerja, bersusun kereta. Tiap-tiap hari lewat.. Hehe

Hari ni wawa saja lalu ikut jalan lain, jalan pantai. Memang tak jem langsung, 1 minit je lalu jalan pantai ni. Sambil-sambil tu, boleh laa hirup udara pantai pagi-pagi kan.. Hihi


5 comments:

paridah said...

lalu paka nampak api2 menyala kat serombong api loji petronas...dh lama xlalu situ.

Rizziela said...

bestnya lalu tepi laut.. hilang kejap stress kan

Nurzakiah Hanum said...

wow indhanya view

Malinda Ismail said...

Kalau la akak jadi pindah situ 2 tahun lepas ntah2 selalu agaknye kite terserempak dik... :)

Jari Manis said...

seminit je lalu..x puas arghh tgk view cantik tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...