Assalamualaikim wbt,

Testimoni hamil dengan set kesuburan shaklee setahun berlalu. Sahabat wawa hubungi wawa melalui whatsapp date yang sama hari ini. Alhamdulillah, syukur pada Allah.

Setahun Menanti, Akhirnya!

Alhamdulillah, Subhanallah, Allahuakbar.. Tiada ungkapan paling indah selain menyebut Nama Allah.

set subur shaklee, berjaya hamil dengan shaklee,


Meremang bulu roma tatkala mendapat pm dari sahabat merangkap customer wawa. satu photo pregnancy test (Double line) terpampang di whatsapp.

Subhanallah, ucapan terima kasih beliau pada wawa. Syukurlah pada ALLAH sahabat, kerana itu yang selayaknya. Setahun berusaha dengan pelbagai cara, akhirnya beliau mengambil keputusan untuk mencuba set CADANGAN KESUBURAN shaklee. Beliau consume sejak bulan 5, hari ni beliau berkongsi berita gembira dengan wawa..


Seriously, rasa sangat terharu. Tak tahu nak cakap macam mana, tapi rasa bertambah aura untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk mendapat yang lebih baik.

Customer wawa ni ambil supplemen untuk kesuburan, GLA Complex, Esp, Alfalfa, Zinc, Vitamin E, Vitalea & Bcomplex. Usaha antara suami isteri insyaAllah membuahkan hasil..")

Anda sedang berusaha miliki zuriat? Jom dapatkan set kesuburan shaklee dari wawa hari ini.
019 996 6576

Ikhtiar seharusnya berdua, suami dan isteri. InsyaAllah hasilnya lebih positif.


Anda sedang berikhtiar mendapat zuriat?  Cubalah set kesuburan shaklee.")

BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.     Hubungi kami untuk info/order:  Your Certified Shaklee Product Consultant: Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576) Direct Wassap: http://kedaivitaminpengerang.wasap.my atau http://Kakwawa.wasap.my COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai Pengeposan ke seluruh Malaysia


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.



Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia