Assalamualaikum wbt,

Ramai orang punyai kisah tersendiri. Pengalaman sedari kecil, meningkat jadi remaja, dewasa dan seterusnya. Kulit wajah kita biasanya tiada masalah ketika berumur bawah 12 tahun. Menginjak usia remaja, pertukaran hormon berlaku ada yang tiada masalah jerawat ada punyai masalah jerawat.

Selain perubahan hormon, remaja biasanya gemar mencuba produk kecantikan yang ada dipasaran tanpa mengetahui kesan keatas kulit selepas pengambilan. Mungkin terpengaruh dengan iklan di tv, majalah dan sebagainya. Ini juga yang berlaku pada wawa, terpengaruh dengan iklan sampai beli satu set lengkap. Selepas pakai beberapa hari, jerawat mula memenuhi kulit wajah.

Wawa pernah kongsi pengalaman wawa di SINI. Hari ni wawa nak kongsikan pengalaman Ummu Durrah yang punyai kisah yang lebih kurang sama dengan wawa.

Kisahku & shaklee



Dulu masa zaman universiti, kulit muka saya rosak teruk akibat salah pakai produk kulit. Jenama produk biarlah rahsia sebab tak maula jatuhkan produk orang lain kan hehe. Ishh teruk gila2 lah dah macam katak puru, jerawat nanah & kulit merekah2. Agaknya produk kimia lagu tu la. Masalah saya tak jugak settle walaupun dah kahwin. Tp lepas bersalin anak ke 2, saya join shaklee free membership dengan beli set pantang + nyusu lengkap daripada master Farihah Abu Kasim beliau pun rajin pm saya "kacau" promot itu ini. Mana tahan kan. Kalah juga dengan godaannya  ahaha. Lepas consume, ehhh saya rasa best sangat la. Badan cergas & kulit semakin cantik. Jerawat dah segan nak tumbuh & semakin putih. Sampai la sekarang saya masih konsisten dengan vita c 500mg, alfalfa, esp, vivix, kolagen, herb lax & set skincare nutriwhite..

Taraaaa.. lihatlah kesannya.. walaupun takla pulih 100%, tapi alhamdulilah 80% kulit dah kembali kepada asal.. sekarang tiada lagi kulit katak puru akan tetapi dah seakan katak pisang yang licin ekeke..

I loveeee shaklee very much especially nutriwhite, vita c & vivix.. - Ummu Durrah

Untuk konsultansi, hubungi wawa 0199966576
==================
Produk yang diambil:
1. Vitamin C
2. Alfalfa
3. ESP
4. Vivix
5. Kolagen
6. Herblax
7. Set Nutriwhite