Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, bersiaran kita di bulan yang baru. Semoga bulan ini penuh dengan huru hara order customer. Amin, insyaAllah.

Pasti sahabat semua tertanya-tanya, bulan ini PROMOSI apa pula ya? Untuk pengetahuan semua, bulan ini shaklee tawarkan PROMOSI VITAMIN C!!^_^

Beli 6 PERCUMA 1 (Jimat RM98) 


Vitamin harian, Vitamin Kecantikan.

Vita C VITAMIN HARIAN dan VITAMIN C perlu diambil setiap hari. Kalau korang nak tahu, Vitamin C tidak dijana di dalam tubuh manusia.  Maksudnya ianya perlu diperolehi daripada sumber makanan.

Vitamin C bersifat Larut Air dan sangat mudah hilang dari tubuh manusia. Vitamin C automatik akan hilang atau disingkirkan dari badan apabila  merokok, stress, demam, tidak cukup tidur, marah, muntah, mengandung dan sebagainya. Betapa begitu mudah Vitamin C tersingkir dari tubuh kita. .

Badan kita memerlukan Vitamin C untuk menguatkan imuniti. Selain meningkatkan IMUNITI, vita C bertindak membantu pertumbuhan kolagen dalam badan. Membantu wajah lebih awet muda..

Wawa amalkan 4 biji Vita C setiap hari. Tak banyak pun sebab setiap tablet mengandungi 500mg vita C. .

Jangan tak tahu, badan kita dapat terima 100-200mg sahaja per hour.. Wawa makan 4 biji?? Tak, wawa cuma ambil 2 biji sahaja setiap kali makan. .

vita C shaklee sangatt unik, sebab ia telah diformulasi dengan sustained release vita C iaitu pelepasan VITA C secara berperingkat2 setiap 1 jam. Ia dilepaskan 100mg sahaja per hour bagi membekalkan Vita C berpanjangan didalam badan kita. .

Wawa makan 2 biji, cuma 200mg sahaja wawa terima setiap 1 jam. Namun, Vita C shaklee akan kekal selama 5 jam dalam badan kita sebab ada formula sustained release kan..

Jika tiada formula sustained release, vita c yang kita makan akan keluar dari badan samada melalui air kencing, peluh dan sebagainya. Rugikan? Kita beli 1000mg vita C untuk terima semua vita C tu, tapi hakikatnya badan kita hanya terima 200mg sahaja. .

Jadi, untuk dapatkan vita C secara optimum pilihlah SUSTAINED REASE VITA-C PLUS. .

Anda berminat NAK vita C? Boleh, wassap wawa 019 996 6576 untuk info lanjut & order.

#vitaminwawa2u
#v2u