Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian yang sudi singgah diteratak wawa ni dikurniakan kesihatan yang baik berpanjangan. Amin insyaAllah.

Wawa nak tanya sikit, boleh? Berapa berat dan tinggi korang? Jawab kat comment ya, boleh juga bantu wawa survey purata bmi geng-geng blogger.. Hihi

Pagi tadi wawa ada kongsikan fungsi LECITHIN, di mana lecithin terkandung dalam set slimming shaklee. 




Lecithin juga dikenali sebagai Pengemulsi Semulajadi (Natural Emulsifier) kerana ia mampu "memegang" lemak menjadikan lemak tersebut tidak mendap dalam salur darah, tetapi ia terapung di dalam darah. Jadi, ia lebih mudah disingkirkan dari tubuh kita.

Bila lemak tak melekat pada dinding salur  darah, maka kurang jumlah lemak dalam badan kita. Ditambah pula dengan senaman setiap hari, kawalan makan secara konsisten, Ia dapat membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan.

Jom lihat testimoni akak kita ni, slim selepas amalkan set kurus shaklee. Perbezaan yang sangat ketara sebelum dan selepas dimana, selepas badan kurus wajah lebih awet muda seperti seorang remaja padahal sudah mempunyai anak.


Nak tahu apa rahsia kurus? Hanya dengan amalkan set slimming shaklee, akak boleh kurus dan cantik sebagai bonus. Whatsapp wawa untuk dapatkan konsultasi percuma.

Health & Beauty Consultant.
-WAWA-
#vitaminwawa2u