Assalamualaikum wbt,

Ramai sekarang ni bercita-cita menjadi bisnesswoman yang berjaya. Tapi berapa ramai yang mampu bertahan sampai ke puncak? 

Ya, sangat sedikit orang yang sampai ke puncak. Sebab apa? Sebab tiada keseronokan dalam melaksanakan bisnes mereka.

Suka wawa nak kongsikan kata-kata yang super semangat bagi anda yang ingin menjadi bisnesswoman.


Pilihlah perniagaan yang menyeronokkan.  Pilihlah perniagaan yang tidak membebankan. Pilihlah perniagaan yang tidak menjauhkan kalian dengan keluarga. Maksudnya masa anda sentiasa bersama keluarga walaupun tengah menjalankan bisnes.

Siapa tahu bisness apa yang tidak membebankan? Bisnes yang PASTI meneronokkan? Bisnes yang tidak memisahkan anak-anak dengan kita? Bisness yang tidak menjarakkan kita dan suami.

Nak tahu ke? Hehe..

Tak lain tak bukan, bisnes ini adalah bisness shaklee. Hanya menjalankan perniagaan dari rumah, bermodalkan hanya rm80 sekali seumur hidup, tak perlu simpan stok, tak perlu beratur panjang di pejabat pos, tak perlu berjumpa orang untuk buat marketing. Boleh attend kelas bersama anak-anak dan suami.

Inilah life yang menggembirakan. Selain dapat mendidik anak dengan acuan sendiri, kita juga dapat menambah income hanya dari rumah. 3 angka, 4 angka, 5 angka mahupun 6 angka. InsyaAllah, dengan tawakkal dan usaha bersama anda pasti BERJAYA.

Ingin menjana income? Hubungi wawa sebagai mentor anda.

Your Bisnes Mentor,
-wawa-