Assalamualaikum wbt,

Siti Nurhaliza namanya gah dipersada seni tanah air, siapa yang tak kenal dengan penyanyi cantik ayu bak perempuan melayu terakhir.

Walaupun sudah mempunyai produk kecantikan sendiri, Siti tidak pernah mengabaikan kesihatan dan kecantikan dalaman.

Tanpa menggunakan sebarang vitamin sintetik, cucuk vitamin c atau botox. Siti menjaga kesihatan dan kecantikan dalaman dengan mengamalkan makan vitamin semulajadi iaitu VITAMIN E, VITAMIN C dan BCOMPLEX.


"Saya masih muda untuk memerlukan suntilan Botox mahupun vitamin C. Apa yang saya tekankan ialah penjagaan dalaman kerana kecantikan akan lahir daripadanya. Cantik diluar saja tidak guna jika didalam tidak sihat. 

Namun saya hanya amalkan pengambilan VITAMIN E, VITAMIN C dan BCOMPLEKS. Saya juga minum susu untuk kalsium. Petua saya untuk tampil berseri mudah saja iaitu berselawat setiap kali cuci muka." - Siti Nurhaliza

Anda bagaimana? Jom amalkan kesihatan dalaman dengan mengamalkan set cantik shaklee.

Untuk dapatkan konsultasi dan cara pengambilan dengan betul boleh whatsapp wawa di sini.

Your Health & Beauty Consultant,
-WAWA-