Saturday, 17 January 2015

Salam Ceria Di Hari Sabtu

Assalamualaikum wbt, 

Bismillahirrahmanirrahim. 

Alhamdulillah,  syukur ya Allah kita masih lagi dapat bernafas hari ini. Nikmat yang wajib kits syukuri, jika Allah tak izinkan kita mungkin tak bangun pagi ni. Kan?



Salam ceria di hari Sabtu, hari beristirehat bersama keluarga bagi pantai barat. Kami di pantai timur sudah mulakan rutin kerja hari ini.

Alhamdulillah,  walaupun sedikit keberatan untuk masuk kerja.. hihi.

Macam mana kita nak upkan semangat atau positif thinking waktu pagi? Apa yang wawa buat, pandang cermin dan senyum sambil lafazkan ayat-ayat positif ysng boleh menaikkan semangat kita. Contohnya, Saya Seorang yang rajin, saya hebat, saya positif, saya pekerja cemerlang, saya bisnesswoman yang hebat dan sebagainya. 

Cubalah, pasti akan rasa aura positif dan semangat dalam diri lain sangat..") .. Ucaplah dengan sungguh-sungguh..

Korang dah makan? Wawa sudah dengan protein energizing soy protein membekalkan tenaga berpanjangan. Perbezaan yang wawa dapat bila minum esp tak rasa letih pun tapi bila tak minum balik kerja petang confirm layu je..")

Campuran esp + mealshakes & milo 3in1

Energizing Soy Protein untuk dapatkan temaga berterusan..")

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...