Search This Blog

Wednesday, 1 July 2015

Rahsia Awet Muda 18 Tahun Dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, masih bernafas hari ni. Wawa nak kongsi satu kisah Master Farah yang amalkan pemakanan sihat shaklee. Hari tu, Master Farah ada buat ujian body dengan Karada Scan, hasilnya usia body Master Farah 18 tahun dari usia sebenar. Lebih 12 tahun muda darinusia sebenar. Best ke best body muda? Mestilah, kita akan rasa lebih sihat dan cergas. Macam wawa, lepas scan body hari tu, usia wawa 23 tahun. Muda 6 tahun dari usia sebenar. Alhamdulillah, bagus kan..

Selamat Pagi Malaysia

Assalamualaikum & salam ceria di pagi hari..😊

Alhamdulillah, jun yang penuh dengan cerita dan kisah ajaib. Moga Julai terlebih barokah nan indah.

Terima kasih Allah, pinjamkan sisa usia ini. Pinjamkan segala nikmat, kebaikan dan ujian buat semua makhluk yang bergelar manusia. Alhamdulillah.

Ramadhan sudah menghampiri ke pertengahan, Ya Allah pantasnya masa mu pergi. Serasa baru hari pertama berpuasa, hari ini dah menginjak ke 14 ramadhan. Allah, sayunya hati.. Moga Allah titipkan hati ini sentiasa istiqamah melaksanakan perintahMu.

.

Buat anda teman2, semoga terua succes dunia akhirat walau apapun yang korang laksanakan. Semoga bahagia hingga ke syurga.

.

Alhamdulillah, 1st Julai 2015. Ada PENGUMUMAN untuk korang..

PROMOSI JULAI 2015

------

1- VIVIX - Minuman untuk menyihatkan badan dari tahap sellular /sel.

2- Bcomplex - makanan tambahan melawan stress, membantu tumbesaran janin, elak rambut gugur dan beruban, meredakan senggugut & anemia.

3- Vitalea Kids - makanan tambahan untuk anak2. Membekalkan nutrisi sepenuhnya pada anak2 anda. Rasa anggur penuh khasiat.

.

Jom dapatkan dengan wawa hari ini..😊
Nak join member sekali, dapat free Vitalea orang dewasa pula..

#Jom_Join_Team_Wawa jana pendapatan sampingan. Bulan lepas dapat bonus pertengahan Julai, Bulan Julai dapat bonus Pertengahan Ogos. Gaji habis, tak rusau pun..😊

019.996.6576
Your Health Care Partner.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...