Search This Blog

Tuesday, 25 August 2015

Atasi Dahaga Dengan Performance Drink

Assalamualaikum wbt,

Wawa nak share cerira semalam, puasa yang penuh dengan godaan. Salah sendiri tak bangun sahur, air pun tak sempat nak minum. 

Jadi, badan wawa kehausan sebab itu bila tengok makanan rasa macam semuanya sedap. Kadang kita tersalah tafsir, ingatkan lapar. Rupanya wawa dahaga sebenarnya, korang juga pasti alami perkara yang sama.

Breakfast Like A King

Assalamualaikum wbt,

Salam sayang buat readers wawa sayangi.")

Apa khabar hari ni? Wawa doakan kalian sentiasa dalam keadaan sihat walafiat.")

Dah sarap? Alhamdulillah, selamat pun masuk dalam perut. Nak tahu apa wawa makan pagi ni? Orang kata breakfast like a king. Memang super king laa. Hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...