Search This Blog

Sunday, 18 October 2015

Testimoni Vitamin E Dan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Wanita dan cantik tak dapat dipisahkan. Lelaki dan hensem umpama aur dengan tebing. Amboi-amboi, sekali sekala kita berperibahasa kan. Terjangkit dengan cikgu farah laa ni..hihi

Ramai di luar sana sedang mencari pelbagai solusi untuk rawat dan atasi masalah kulit masing-masing. Ada yang cuba rawat melalui luaran iaitu dengan memakai foundation dan sebagainya untuk menutup jerawat dimuka. Namun, cara itu cuma seketika dan ia perlu dirawat melalui dalaman.

Tahukah anda? Shaklee mempunyai produk nutrisi untuk dalaman bagi membaiki dan mengatasi masalah kulit luaran. Produk untuk kesihatan kulit asas adalah Vitamin E dan Vitamin C. Selain memberi nutrisi yang mengcukupi pada badan kita, ia turut mencantikkan kulit luaran bukan sahaja di wajah malah keseluruhan badan. Bila kulit wajah dan badan cantik, pasti semuanya gembira.

Jom kita lihat testimoni pengguna Vitamin E & Vitamin C shaklee.

Kebalkan Imuniti Dengan Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Dibawah ni adalah status wawa di FB setahun yang lalu pada tarikh yang sama.   Selepas amal vitamin shaklee, badan wawa dah jarang demam. Sejak setahun yang lalu, beberapa minggu lepas wawa update wawa demam. Itulah badan wawa demam sejak amalkan shaklee..

Alhamdulillah. Syukur atas kurniaan rezeki kesihatan.

AKIBAT KENA HUJAN
====

Orang kata lepas kena hujan mesti demam.. jangan percaya semua tu.. mengarut je.. ngee

Bangun pagi tadi, tekak macam kesat2 je. Itu biasanya tanda-tanda awal suhu badan nak naik.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...