Search This Blog

Monday, 9 November 2015

13 TEKNIK MENJADIKAN ANAK HAFIZ & HAFIZAH QURAN DI USIA MUDA

Assalamualaikum wbt,

Zaman sekarang ni, ibu bapa memgimpikan anak-anak yang Hafiz dan Hafizah iaitu penghafaz Alquran. Mereka gigih mencari solusi untuk dekatkan anak-anak dengan Al-quran. Alhamdulillah, inilah yang patut kita semai pada anak-anak sedari awal kandungan. Supaya ia jadi budaya Al-quran dalam keluarga.

Mungkin ada ibu ayah diluar sana sedang mencari solusi bagaimana teknik menjadikan anak Hafiz Quran di usia muda. Wawa seru diri sendiri dan rakan-rakan lain, mari kita sama2 amalkan teknik-teknik dibawah.

TEKNIK MENJADIKAN ANAK HAFIZ & HAFIZAH QURAN DI USIA MUDA

1. Bermula dari awal

10 Sifat Wanita Yang Mendatangkan Rezeki Suaminya

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar kalian? Alhamdulillah, syukur kita masih dapat meneruskan penulisan yang bermanfaat. Ya Allah, permudahkan segala urusan kami hari ini.

Maaf, mungkin entry ini agak panjang namun sangat bermanfaat. Rugi kalau tak baca dan amalkan. Wawa seru diri wawa juga isteri2 diluar sana, sama2 kita amalkan. 

1. Istri yang pandai bersyukur


Omega Guard Yang Baik kaya Dengan Omega 3

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, dah ambil vitamin omega pagi ni? hihi. Pasti ramai yang keliru, macam mana nak kenal pasti Omega Guard terbaik untuk di consume. Betul kan? Ok, untuk pengetahuan korang Omega Guard yang TERBAIK perlu ada asid lemak OMEGA 3 lebih banyak daripada minyak ikan. Sebelum membeli, korang tengok dekat label botol tu berapa percent asid lemak Omega 3. Jika kandungan asid lemak Omega 3 lebih tinggi, itulah yang terbaik.

Oh ya, jika ingin yang lebih mudah cuba aja Omega Guard Shaklee sebab sudah pasti ia membekalkan 99% asid lemak Omega 3 di dalam Omega Guard.

Korang tau tak?  OMEGA GUARD shaklee membekalkan 99% asid lemak Omega 3.



Nak tahu apa fungsi Omega 3? 

Banyak sangat kelebihan Omega Guard shaklee ni, antaranya:

✔️ Baik untuk daya ingatan
✔️ Bagus untuk kesihatan Jantung
✔️ Bagus untuk turunkan kolesterol
✔️ sangat baik untuk kesihatan mata
✔️ omega 3 baik untuk depresi
✔️ mengurangkan risiko darah beku
✔️ omega 3 sebagai anti-inflamasi, bantu kurangkan asma
✔️ menguatkan daya ingatan
✔️ mencegah penyakit alzheimer


Jom dapatkan Omega Guard shaklee dimana ia mempunyai 99% Omega 3.

Berminat dapatkan Omega Guard shaklee? Wawa boleh dihubungi  019 996 6576


Selamat Pagi Sahabat Vitamin Wawa

Assalamualaikum wbt,

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, Allah panjangkan usia kita hari ni. Jemput syukur sahabat.

Alhamdulillah
subhanallah
Allahuakbar
Astaghfirullah.

Alfatihah buat suami juga ibuayah, semoga hari ni dimudahkan segala urusan.


Tips Kecantikan & Kesihatan 
------
Minum air 1 gelas selepas bangun tidur. Nak awet muda, kumur laa dengan air tu sekali. Ini petua orang lama-lama tau. Sapa yang amalkan, memang awet muda!")

Mulakan hari anda dengan Good Day & Good Health with Good Morning..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...