Monday, 16 November 2015

Saya Sayang Suami Saya! Anda?

Assalamualaikum wbt,

Hadiah paling berharga dari seorang suami adalah "BERHENTI MEROKOK"! 

Betul ke betul? Siapa yang paling gembira bila suami dah bebas dari cengkaman rokok, sila angkat tangan!")

Wawa lewa teww! Hehe

Ya, benar. Siapa yang tak gembira bila suami yang dulu tegarnya nak lepaskan batang rokok, kini sudah bebas tanpa hisapan dan hembusan asap. Jom ikuti kisah si suami yang sayangkan paru-paru sendiri dan orang lain..")

7 Khasiat ESP Yang Korang Perlu Tahu!

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Hopefully, semuanya sihat-sihat belaka. Pejam celik pejam celik, lupa plak wawa hari ni dah masuk isnin. Ye la, bila hari cuti pun kerja, jadi lupa habis hari.hehe

Lepas makan tengah hari, minum plak ESP sedapnya la hai. Kenyang bertambah kenyang, insyaAllah sampai petang. Bagi yang tengah diet tu, jangan buat macam ni ye. ")

Nak tahu tak apa khasiat ESP shaklee? Meh wawa cite..hihi

7 kebaikan dan khasiat ESP Shaklee yang utama perlu anda tahu:

Mudahnya Kutip Pahala

Assalamualaikum wbt,

Wawa kongsikan tips untuk tingkatkan pahala dengan cara mudah. Tips ini diambil dari Puan Nadiah merupakan supplier buku Mudahnya Menjemput Rezeki.

Selamat pagi saudara dan saudari yang dikasihi Allah!

Seperti yang dijanjikan semalam saya akan kongsikan cara 'Sedekah Gaya Mudah' dimana ada 11 tips MUDAH diamalkan. InsyaAllah.

Sedekah Gaya Mudah 1/11

Doa Pagi Jutawan #10

Assalamualaikum wbt,

Jom aminkan doa ini..")

Ya Allah Ya Majid..Ya Ba'ith..Ya Syahid...

Ya Allah Yang Maha Mulia, Yang Maha Membangkitkan dan Maha Menyaksikan, kami ingin memohon merayu padaMu Ya Allah..kami benar-benar tak tahu apa yang terbaik untuk kami Ya Allah...Kami tak tahu adakah jalan yang kami ambil ini yang paling diredhoiMu Ya Allah..Adakah bisnes atau kerjaya kami ini dirahmatiMu Ya Allah...

Ya Allah, kami merayu padaMu Ya Allah, Kau berkatilah bisnes atau kerjaya kami ini Ya Allah..kami mohon rahmatMu Ya Allah..Kami mohon pertolonganMu Ya Allah...Kau gerakkanlah hati kami ini jika Kau memberkatinya Ya Allah..Kau timbulkanlah perasaan tenang kepada kami jika kami di jalan yang diredhoiMu Ya Allah...

Jika Kau memberkatinya, jika Kau meredhoinya, Kau permudahkanlah perjalanan hidup kami ini Ya Allah...

Puji-pujian hanya untukMu Ya Allah...

Terima kasih Ya Allah...

Orang Positif Sentiasa Kaya Dan Berjaya

Assalamualaikum wbt,

Korang tahu tak? Sel-sel badan kita bertindak mengikut apa yang kita fikirkan.

Perasan tak, orang sakit yang sering mengadu sakit agak sukar untuk sembuh berbanding pesakit yang sentiasa optimis mereka akan sihat.


Betul apa yang sering diperkatakan oleh DAO, Prof Muhaya dan para jutawan. Apa yang kita fikir, cakap, dalam hati semuanya adalah doa.

Orang yang negatif boleh menurunkan imuniti sistem tubuh badan mereka. Jadi, jom kita positifkan diri supaya lebih sihat dan cergas.

Orang positif adalah orang yang kaya dan berjaya! Setuju?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...