Tuesday, 24 November 2015

Video : Tutorial Make Up Ara Anak Aziz M Osman

Assalamualaikum wbt,

Korang, jom tengok video anak Aziz MOsman ni. Ya Allah, cute sangat.


Sangat comelkan.

Testimoni Collagen Powder

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian sentiasa sihat. Amin.


Siapa kulitnya sensitif? Macam dalam gambar diatas tu. Biasanya lepas guna sabun akan jadi macam ni kan.

Ini adalah disebabkan oleh Kulit Sensitif. Bila ada bahan kimia, kulit seakan menghakis, merah, gatal dan pedih.

Gambar sebelah kiri adalah selepas mengambil collagen powder.

Selepas 5 sachect Collagen, kulit tangan beransur pulih.. 

Sakit tau kulit sensitif, nak cuci pinggan mangkuk pun leceh. Kena guna plastik/glove getah @ plastik nak elak kulit menggelupas. 

Kini, ada cara paling mudah dan berkesan. Dengan hanya mengamalkan minum collagen, kulit anda diperbaiki. 

Ini baru 5 sachet, kalau habis sekotak? InsyaAllah, bukan hanya ditangan cantik dan lembut malah seluruh badan kita.


Jom reward Collagen Powder untuk diri sendiri.

Wawa boleh dihubungi di no 019 996 6576

Testimoni : Bahaya Kulit Menghakis

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, selamat pagi. Apa khabar kalian hari ini? Alhamdulillah, semoga sihat-sihat semuanya. Syukur ya Allah, masih beri peluang pada kita untuk bermafas hari ini. Satu-satunya nikmat paling besar buat seorang insan. Alhamdulillah.

Dibawah ini wawa kongsikan pengalaman customer yang telah memakai produk xxx menyebabkan ditepi bahagian bibir jadi kehitaman.

Tahu tak sebab apa ni? Ini adalah salah satu punca kulit menghakis. Pernah tak korang perasan, kalau pakai pencuci wajah yang tajam, dibahagian bawah bibir kita ni jadi merah? Jika kita teruskan pakai, dia akan jadi kering dan macam berkuping. Pernah ke pernah? 

Jika ini yang berlaku, wawa nasihatkan korang stop ambil produk tersebut sebab ia boleh mengakibatkan jadi seperti gambar dibawah ni.

Doa Pagi Jutawan #15

Assalamualaikum wbt,

Jom aminkan doa ini sahabat blogger vitamin wawa..")

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...