Search This Blog

Thursday, 26 November 2015

Parut Kemalangan Hilang Dengan Vitamin C

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, selamat beristirehat. Wawa tiada istilah rehat, walaupun ada rehat bersama lappy dan handphone. Alhamdulillah, hikmah juga bila berjauhan dari suami ada masa untuk fokuskan bisnes di malam hari.. Hihi

Wawa nak kongsikan pengalaman adik kepada sideline wawa yang mengalami kecederaan di bahagian muka dan hidung akibat kemalangan. Di bahagian hidung, isi tercabut dan lebam-lebam dibahagian lain. 

Mengikut kata doktor yang merawat adiknya, tiada jaminan isi akan tumbuh balik dibahagian yang terkopek. Namun, adik beliau optimis dan positif, insyaAllah semuanya akan baik-baik saja.

Adiknya hanya mengambil Vitamin sahaja  tanpa bantuan ubat lain. Alhamdulillah, selepas 2 bulan, hidung yang terkopek isi  sudah kembali kepada bentuk asal.

Ya lah, Vitamin C sangat membantu dalm mempercepatkan luka sembuh dan membantu membina sel-sel baru bagi mengembalikan kulit yang sihat dan cantik.


Lihat ni testimoni dari adik beliau yang mengalami luka dibahagian hidung. Alhamdulillah, kulit jadi lebih cantik sebab sel-sel baru yang lebih sihat.

Untuk pengetahuan korang, yang berminat untuk cuba Vitamin C PROMOSI masih lagi berjalan. Tamat sehingga 30 hari bulan ini.

Whatsapp wawa jika berminat 0199966576 .


Santai : Bila Sel Otak Bergabung

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, buat apa tu? Macam mana cuaca di tempat korang? Kerteh dan Paka dah mula hujan lebat, semoga Allah turunkan hujan bersama rahmat. InsyaAllah, amin.

Bila sel otak bergabung, pasti membuahkan hasil yang tersendiri. Ini cerita anak buah wawa.

Kakak nadhrah memang kreatif.

Ape2 yang die pegang mesti jadi sesuatu yang menyeronokkan.

Sebab tu la muslim selalu cari pasal ngan kakak nadhrah.

Ni salah satu.

Satu hari kami keluar, dia nampak orang main kasut roda.

Balik rumah dia selongkar bekas tipuware ibu.

Kebetulan penutup bekas aiskrim ni muat2 kaki dia.

So dia jadikan penutup ni sebagai kasut beroda.

Kulu kilir dia seret.



Taknak bergaduh, dia carikan juga penutup bekas untuk muslim.

Bolehla nak.

Hehe. - Ibu Nadrah & Muslim

Testimoni : Alfalfa Tingkatkan Keupayaan Lelaki

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian yang sudi singgah di blog wawa ini dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kesihatan yang baik serta     Dipermudahkan segala urusan. 

Wawa nak kongsi testimoni dari customer wawa sendiri, ini pengakuan beliau.

Testimoni Alfalfa Complex:

Suami terlebih galok (loghat terengganu). 

Galok dengan isteri sendiri takpe, jangan dengan orang lain ye..hihi

Doa Pagi Jutawan #16

Assalamualaikum wbt,

Jom aminkan doa ini.

Ya Allah...Ya Shahid...Ya Shahid..Ya Shahid...

Ya Allah Yang Maha Menyaksikan, kami ingin memohon padaMu Ya Allah, Kau perbetulkanlah niat kami jika kami terpesong dari niat asal kami Ya Allah...

Apa sahaja yang kami lakukan ini Ya Allah..segala tugas kami ini Ya Allah...segala perbuatan kami ini Ya Allah, adalah untuk mendapat kasih sayangMu Ya Allah.. bukan untuk mendapat kasih sayang manusia semata-mata Ya Allah..juga bukan untuk mendapat penghargaan dan pujian manusia Ya Allah...tetapi bagi mendapat penghargaanMu Ya Allah..

Kuatkanlah hati kami Ya Allah, tetapkanlah hati kami Ya Allah..teguhkanlah iman kami Ya Allah...segala perhatian, pujian dan kasih sayangMu itu lebih mengatasi segala kasih sayang manusia Ya Allah...Semoga Kau merahmati dan meredhoi apa saja yang ibu bapa kami, keluarga kami, saudara kami, sahabat kami serta pekerja kami lakukan ini Ya Allah...perbetulkanlah niat kami ini Ya Allah...semoga semuanya untukMu Ya Allah...

Ya Syahid..Ya Shahid....Saksikanlah, makbulkanlah doa kami ini Ya Syahid...

Assalamualaikum dan selamat pagi jutawanku sayang...Semoga hari ini merupakan hari yang paling bermakna dalam hidup anda semua..Ameeen

Indahnya hati dengan beristighfar, berselawat, bersyukur dan bersedekah..


Master Haji Roslan fi Rome (doakan wawa juga dapat kesini secara percuma dengan shaklee)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...