Search This Blog

Friday, 27 November 2015

Kenapa Orang Berjaya Makin Berjaya

Assalamualaikum wbt,

KENAPA ORANG BERJAYA ITU BERJAYA 



1. Sikap dia berbeza,
Orang berjaya dia tak suka komplen. Tak macam orang gagal. Semua nak komplen, "Apa la tak ada parking", "Apa la tak ada makan?" " Apa la pen kertas pun tak bagi" dan banyak lagi. 

Orang gagal sibuk kira benda yang tak jadi. Mentaliti dia berbeza dgn org berjaya. Sikap dia berbeza. Kesabaran dia berbeza. Dia tak suka duduk saja. Walaupun dia tak ada kerja, dia cari kerja. 

2. Mereka ini pantas. 
Pantas buat keputusan, pantas buat tindakan. Dia nak, dia nak. Tak pikir pun macamana nak jadi. Nak berniaga buat je dulu. Ada orang pikir langit dan bumi, tapi orang berjaya buat je dulu, dia tau Allah akan uruskan seterusnya. 

3.Mereka sanggup invest untuk kejayaan mereka.
Invest wang, tenaga dan masa. 

4. Mereka bina networking yang bagus.
Maksud networking: Anda adalah siapa kawan anda. Siapa nak hidup berubah? Upgrade kawan. 

5.Mereka dah buat keputusan dari awal yang mereka nak berjaya.
Tak percaya? Pegi tanya mereka yang berjaya. 

6.Mereka berkawan dengan orang yang betul.

7.Mereka tidak bertangguh.
Fast action fast result. Kepantasan pemilik bisnes mempengaruhi keputusan bisnes dia. Bisnes berkenaan kepantasan. 
Kalau sikap owmer ni lembap, agak barang yang order tu bila nak siap? 

8. Tidak menghiraukan kutukan 
Ada setengah orang berniaga, bisnes bagus. Tapi sibuk melayan apa orang cakap. Tak ada ilmu, sibuk layan kutukan orang. 

9.Fokus
Fokus 1 produk pada 1 masa. Itu pun dah boleh jadikan anda NENEK JUTAWAN!.
Fokus 1 masalah pada 1 masa. Dimana ada masalah, di situ ada peluang. Dimana ada peluang, di situ ada wang. Dimana ada wang, di situ ada kekayaan. 

10.Mereka konsisten & persisten. 
Persistent, tak mudah putus asa. Dia nak, doa nak jugak. Kalau mentaliti biasa mesti tak dapat usaha lagi.

CUBA LAGI DAN LAGI DAN LAGI SAMPAI KITA TIADA LAGI...

#hayathijab

Makan Seafood Tiada Masalah Lagi!

Assalamualaikum wbt,

Masalah yang sering dialami oleh pengidap resdung, orang yang ada alahan pada makanan laut. TERPAKSA dalam rela dari menjamah makanan seafood. 

Mak masak ketam masak cili api, udang masak merah, sotong masak merah, ketupat sotong, sup ketam, udang masak gulai kuning dan banyak sangat masakan seafood. Tapi kita tak dapat makan. TERSEKSA jiwa raga tak? 

Menangis sambil telan liur bila tengok semua tu kan. Namun, sejak amalkan Vivix shaklee, beliau sangat happy bila mana tak perlu lagi bergantung pada ubatan  selepas makan seafood.


Vivix sangat berkesan membantu orang yang punyai alahan. Kerana ia mencuci darah dari serangan virus yang menggatalkan.

Jom makan seafood tanpa ada masalah lagi!")

SALE HANYA TINGGAL 4 HARI LAGI!

Assalamualaikim wbt,

Alhamdulillah, bertemu lagi kita dengan jumaat yang berkat. Syukur, Allah panjangkan lagi usia kita untuk tingkatkan ketakwaan padaNya. 

Wawa nak war-warkan pada peminat Vitamin C shaklee, PROMOSI hanya tinggal 4 hari sahaja lagi.

Harga yang lebih murah dan jimat. Untuk anda yang baru nak cuba makan supplemen, bolehlah dapatkan pada hari ini sementara promosi masih lagi berjalan. 


Normal Price : RM98.05
Promosi Price : Beli 6 PERCUMA 1 botol ( JIMAT RM98.05)

Kumpulkan dengan kawan-kawan mahupun adik beradik, cukup 7. Hanya RM84 untuk satu botol. Dapat JIMAT RM14.

Berminat boleh whatsapp wawa 0199966576.

Jemput follow ig wawa @vitaminwawa2u.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...