Search This Blog

Sunday, 29 November 2015

Testimoni Collagen Powder Kulit Lembut

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar semua? Wawa doakan kalian yang sudi singgah diteratak wawa ini dikurniakan kesihatan yang baik dan dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah.

Pagi tadi wawa ada kongsikan tanda-tanda kehilangan kolagen. Sudah cek ke belum tu? Hihi

Malam ini wawa share dengan korang testimoni pengguna Collagen Powder shaklee. 

Puan Farah kata,

Malam tadi sebelum tidur, pekena Collagen powder + ESP + Fresh milk. Then telan vitamin E.
Bangun pagi ni rasa pipi menegang.. Lembut. Glow pipi i.. Suka..suka..
Tapak tangan lembut, moist.. En hubby pegang yangan.. Emm.. Lembut.. Yahoo..



Amboi, bukan main puan Farah kita ni happy. Ye laa, dapat pujian suami kan.. Siapa tak suka. ")

Korang nak berhias, nak bercantik wajiblah untuk suami. Senang hati suami nanti.

Ada yang nak cuba COLLAGEN POWDER SHAKLEE? Whatsapp je wawa 0199966576.

Tanda-Tanda Kehilangan Kolagen

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian sentiasa sihat dan ceria setiap masa. Senyumlah selalu kerana orang yang sentiasa senyum hidupnya lebih berkat..")

Hari ni wawa nak cerita tentang tanda-tanda kehilangan kolagen. Korang tahu tak? Badan kita ni penuh dengan kolagen sejak bayi lagi. Cuba tengok kulit bayi, berkedut tak? Tak kan, kulit bayi comel, licin, gebu je. Sebab kolagen pada bayi masih banyak.

Tapi, bila umur meningkat kulit kita semakin tidak tegang, kendur dan tak cantik. Ini adalah disebabkan oleh kehilangan kolagen dalam badan kita. Selain kulit kedut, pelbagai tanda kita boleh lihat bila kolagen sudah berkurang. Antaranya adalah;

Tanda-tanda Kehilangan Kolagen

====

Doa Pagi Jutawan #17

Assalamualaikum wbt,

Jom aminkan doa ini..")

Ya Allah..Ya Musawwir..Ya Ghaffar...Ya Qahhar...

Kaulah Maha Pembentuk, Kau Yang Maha Pengampun dan Kau lah Yang Maha Mengalahkan...kami mohon padaMu Ya Allah, Kau jadikanlah kami ini di kalangan orang yang mudah memaafkan Ya Allah...Maafkan segala kesalahan orang lain Ya Allah kerana sesungguhnya kami juga pernah melakukan dosa Ya Allah..tapi Kau sentiasa mengampunkan kami Ya Allah...
Ya Allah, kuatkanlah hati kami Ya Allah, semoga kami dapat pelihara jiwa kami supaya tidak terdorong ke arah hawa nafsu yang terlalu cintakan keduniaan Ya Allah...Kami mencari mencari kasihMu yang abadi.....

Aminnn Ya Robbal'alamin..Selamat pagi yang fresh wahai saudaraku...dan selamat menyambut hari yang penuh kegembiraan pada anda semua kerana hari ini anda semua akan mendapat order yang tak dijangka-jangka banyaknya!!...

Terima kasih Ya Allah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...