Search This Blog

Monday, 4 January 2016

Testimoni Diri Sendiri Terpegun Sangat!

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar kalian? Alhamdulillah, semoga semuanya sihat-sihat belaka. 

Jangan tersedak ya bila baca tajuk entry wawa ni.. Hihi



Testimoni diri sendiri.

.
Ramai yang tak percaya bila wawa cakap, kulit wawa dulu tak comel. Nak ambil gamabr pun malu. Ye laa, kulit muka berminya, jerawat setapang kat dagu pipi, keding plak tu. Macam mumia hidup pun ada.. (Kawan2 gelarkan wawa tengkorak hidup dulu) haha

.
Stress dengan diri sendiri, bila tengok muka ya Allah macam apa je. Ade ke orang nak kat aku.. Korang tahu, wawa sampai tahap pasrah dengan kulit muka  tau. Keluar pun tak pakai pape, lantak laa orang tak nak kat aku muka macam ni pun.. (Perasaan wawa suatu ketika dulu)

.
Allahuakbar, sampai laa wawa jumpa shaklee. Bermula dengan supplemen untuk tambah berat akhirnya terjebak dengan set kecantikan. Lihatlah hasilnya, wawa gembira dengan kulit sekarang. Bahagia..

Ini antara supplemen yang wawa suka makan iaitu 

✔️ VIVIX - membantu memberi makanan pada sel-sel supaya mengekalkan nutrisi se yang sihat. Bila sel sihat, kulit kita juga terserlah sihat dan cantik.

✔️ VITA C - menggalakkan penghasilan collagen. Semakin bertambah collagen, semakin menegang wajah kita.

✔️ COLLAGEN POWDER - mengembalikan wajah lebih awet muda, menegangkan, mencerahkan, mengecilkan liang pori dan menyerikan wajah.

✔️ ESP - membantu membekalkan protein pada sel dan kulit. Menggebukan kulit, mencerahkan, menghilangkan parut, menghilangkan jerawat dan mencantikkan kulit.

Kesemua vitamin ini membantu mengembalikan keremajaan kulit. Lupa wawa nak bagitahu, ia juga menghilangkan kedut diwajah. 

Dulu, bila wawa berkerut dahi lebih 3 lapisan kedut terbentuk. Ya Allah, kenapa jadi macam ni. Wawa risau sebab orang kata, bila ade kedut banyak wajah cepat tua.

Hari ini, wawa cuba kerutkan dahi. Subhanallah, tiada lagi lapisan kedutan di dahi. Allahuakbar, terima kasih Allah atas pertemuan wawa dengan produk kesihatan yang terbaik.

Pada korang yang alami masalah jerawat seperti wawa, boleh laa cuba set kecantikan ini..

Sebelum terlupa, bulan ini kita ada promosi VIVIX tau. Nak bercantik-cantik boleh la cuba.")



 Your health & beauty consultant.

4 comments:

Farrah MF said...

Wowww! Ketara perubahannya :)

Fifi Fizah said...

wah...alhamdulillah..byk prubhannya.. ^_^

Diana Rashid said...

nampak jelas perbezaan dulu dengan sekarang.

Diana Rashid said...

nampak jelas perbezaan dulu dengan sekarang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...