Search This Blog

Saturday, 23 January 2016

Testimoni : Jerawat Teruk Hilang Dengan Set Cantik Shaklee

Assalamualaikum Dearies,

Perkongsian menarik tentang pengalaman Auni Azman bersama set canrik shaklee. Merawat masalah kulit yang dihadapi Auni yang agak kritikal juga. Perubahan ketara menyerlahkan kecantikan sebenar Auni Azman.


Jom baca "kisah benar" dari Auni Azman pengalamannya mengamalkan Set Kulit Shaklee


Risau juga nak tayang semula gambar yang saya sendiri tak nak tengok.Tetapi ini la kenangan sebenarnya untuk kita bersyukur dengan nikmat Allah bagi sebagai pinjaman. Ini sebenarnya ujian kecil buat diri pada tahun lepas.

Ya,sebelum ni memang ada naik jerawat dekat muka,tu pun time tertentu ja.Tapi kali ni setiap masa makin bertambah jerawat dekat wajah ni.Mungkin disebabkan cuaca,air dan alahan terhadap makanan.Semasa ujian ni macam2 perasaan yang saya alami,sedih,kecewa dan yang paling teruk kurang keyakinan apabila orang tanya tentang wajah.Pi fakulti pun segan,rasa malas.kalau kena matahari lagi sakit dan perit rasanya.Biasa la,cuaca Terengganu panas berbanding penang. Banyak produk saya dah pakai,tak perlu kot mention disini, memang habis duit tiap bulan beli produk untuk rawat muka.Bulan 12 memang teruk sangat2,saya pergi hospital HSNZ untuk ambik darah. Doktor beritahu semua ok ja,dan minta saya untuk ambik vitamin yang boleh menambahkan zat,tambah pula saya kelihatan pucat time tu.

Pada hujung bulan 11 2013,kawan kenalkan ESP SHAKLEE,mulanya memang tak nak ambik tetapi bila diselidiki ttg shaklee ni,saya percaya kerana lebih 50 tahun sebenarnya syarikat ni sudah bertahan.

Bulan 1 tahun ni (2014),ayah saya bawa pergi jumpa doktor pakar kulit,dan beliau juga menasihati mengambil suplement/vitamin yang baik untuk pulihkan kulit. Setelah rawatan tersebut,saya teruskan dengan vitamin shaklee yang lain seperti esp+bcomplex+vit c+vit e. Alhamdulillah..Alhamdulillah Allah telah membantu saya keluar daripada ujian penyakit walaupun tidak serius seperti penyakit lain tetapi saya sudah berkeyakinan. Vitamin shaklee hanya usaha,Allah jua yang menyembuhkan.

Saya ingin menasihati kepada individu yang mempunyai masalah seperti saya,tak perlu menukar produk (skincare) macam2 sebab bukan boleh membaiki kulit anda tetapi kulit akan semakin teruk.Percaya la..Tetapi rawat dalaman anda.pasti luaran juga terubat.Yakin pada usaha.Tawakal pada Allah.Cari yang halal dan baik!

Ikhlas,
(Auni Azman)


Apa yang Auni amalkan?

Set Kulit Cantik:-

1. ESP
2. B COMPLEX
3. VITAMIN C
4. VITAMIN E

Sesuai untuk semua wanita dan lelaki yang ingin menjaga kesihatan kecantikan dalaman dan luaran.

Berminat untuk cuba? Wawa boleh dihubungi 019 996 6576.

1 comment:

Mr Mahmud said...

singgah follow back

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...