Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, dideraskan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Amin insyaAllah.


Testimoni Nutriferon salah seorang sideline wawa yang berikhtiar untuk anaknya.

Anak saya, mia..masa mula2 masuk sekolah aritu..2 3 hari lepas tu terus demam, selsema dan batuk sikit..bibir sampai melecuh sebb panas sangat...selera makan pun berkurang.. 

Apa yang saya buat?

Saya beri mia suplemen dari sumber #interferon iaitu Nutriferon setiap hari...interferon bertindak sebagai immune booster...Alhamdulillah 2 3 hari je demam..selepas tu sehingga hari nie mia langsung tak demam..adalah selsema sikit2..tapi 2 hari dah sembuh...dan yg paling bagus...masa mia demam tu dia masih bertenaga dan aktif di sekolah...tak perlu ponteng sekolah...so pembelajaran kat sekolah tak terganggu...saya memang tak risau kalau mia demam sbb saya tahu pertahanan badannya masih kuat sebab saya memang sentiasa supply immun booster pada dia.. Selain Nutriferon, saya beri mia Omega Guard dan Meal shakes sebagai immune booster dan multivitamin...

Nutriferon merupakan alternatif menggantikan paracetamol @ drug untuk kuatkan imuniti badan.

Bila demam, wawa sebolehnya elak dari mengambil sebarang ubatan supaya badan kita ni lebih kuat antibodi.