Assalamualaikum wbt,

Pengalaman Rehana bersama ESP shaklee.

JATUH CINTA BERKALI-KALI DENGAN ESP


Pertama kali berkenalan dengan esp adalah pada oktober 2012. Mula-mula rasa tak nak cuba tapi cuba jugak akhirnya sebab tengok manfaatnya yang sangat best. Dekat blog orang ni cakap ESP marvelous, dekat page orang ni cakap ESP ni memekatkan susu. Memang sangat tergoda lah masa tu. 

Terus cuba, dan yes saya jatuh cinta dengan rasanya. Saya suka bau esp yang harum, fresh dan tulen. Tak ada unsur2 preservative sebab soya nya di proses dengan air sahaja. 

Dan paling terkejut lepas 3 atau 4 hari minum siku saya dah tak bersisik! Kalau dulu memang kering dan kusam je. Lepas tu jadi moist lah :)

Susu makin pekat. Syok tau. 

Lagi bonus sebab energetic. Tenaga luar biasa la. Walaupun penat saya boleh selesaikan banyak perkara dalam satu hari tanpa gagal. Kadang2 syamil tak tidur malam2, tapi pagi tu tetap boleh bangun dan pergi kerja. Tak ada pun qada tido kat ofis. 

"Rehana dah makin slim sekarang ni" kata2 ni memang kerap didengari kalau jumpa kawan2 or sedara mara. Yup, esp ni pun boleh bagi kurus jugak kalau ikut cara. 

Lain2 yang saya sangat syukur ialah gula dan kolestrol saya terkawal. Alhamdulillah. Dan yang paling best, saya dah tak diserang gastrik macam dulu2 sebab saya alas perut selalu dengan ESP dulu. Memang mengenyangkan sementara mengadap makanan lain. :D

Dah berpuluh tin saya dah consume. Memang saya suka sangat dan puas hati.

You all cubalah. 
Pasti jatuh cinta jugak :)