Search This Blog

Tuesday, 12 July 2016

Kuih Sarang Semut Dan Biskut Dahlia Di Hari Raya

Assalamualaikum wbt,

2 jenis kuih ini adalah yang sempat wawa buat iaitu biskut dahlia dan sarang semut. Gigih wawa print lebih 6 jenis resepi kat ofis sebab semangat nak buat kuih raya tahun ni. Hihi

Alhamdulillah, syukur sangat-sangat sebab dapat buat juga walaupun 2 jenis kuih ini. Padahal bahan-bahan masih penuh yang belum di usik. Takpe, kita pelan-pelan kayuh. Buat sikit-sikit barulah tak muntah mengadap kuih raya je. Hihi

Jom tengok hasil air tangan wawa dan adik-adik. Time bakar elok je dorang tinggal wawa sorang-sorang. Alih-alih ajak hubby sekali tolong bakar. ^_^



Biskut sarang semut kasih sayang wawa


Biskut dahlia wawa jelita 😄

Waktu awal-awal bakar, adik wawa confius lagi nak guna oven. Haha. Hasilnya sedikit hangit. Hihi

Resepi biskut dahlia di SINI.
Resepi bikut sarang semut di SINI.

2 comments:

Siqah Hussin said...

Vote for sarang semut! Hehe. sedap2. Rajin wawa buat biskut raya.. Siqah semua biskut tunjuk je. Hehe

Malinda said...

biskut buat sendiri ni kepuasan dia lain kan...makan dengan penuh nikmat kekdahnye...kikiki...cantik sarang semut wawa ada nampak sarang berserta semut2 nye...kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...