Search This Blog

Friday, 2 September 2016

Set Kesihatan Shaklee Terbaik

Assalamualaikum wbt,

Set Basic Kesihatan Optimum


.
Alhamdulillah, ada yang bertanya wawa. Beliau nak consume vitamin, tapi tak tahu nak makan vitamin apa. Katanya, badan selalu letih, rasa lemau, stress dan kurang cergas.

.
Ok, disini wawa recommendkan vitamin yang sesuai untuk anda-anda yang alami situasi yang sama.

1- ESP (minuman tenaga) -> boleh dijadikan sebagai sarapan pagi, tengah hari mahupun malam. Anytime korang boleh minum. Khasiatnya, ia berikan korang rasa kenyang diawal pagi, pengganti sarapan nasi lemak yang byk kolesterol tu. jadi, minum awal pagi pasti bagus untuk badan kita. Ramai yang bagi feedback, minum esp tak tasa letih pun walaupun tak makan tgh hari.

2- Vita-Lea -> ia penting untuk anda yang perlukan basic nutrisi. Mempunyai 28 jenis mineral dan zat galian membantu memberikan tenaga berpanjangan. Bagi yang ada darah rendah, anda wajib ambil vitalea sebab ia diformula dengan zat besi. Tahu kan, zat besi perlu untuk pembentukan darah merah. So, takde laa pening2 tu.")

3- Bcomplex -> mengandungi 8 jenis vitamin b yang membantu mengelakkan anda stress. Nak cool2 je kan awal pagi? Hah, makan bcomplex 2 biji.

4- Vita C-> meningkatkan imuniti badan anda. Selain itu, vita c merangsang pembentukan kolagen. Jadi, kulit anda bertambah muda dan sihat.. Hihi

.
Tahukah anda? Semua vitamin diatas sgt2 bagus untuk kesihatan dan kecantikan. Tak caya? Cuba dulu..")

Meh whatsapp wawa,
vitaminwawa.blogspot.com

#jomsihatdenganwawa #vitaminwawa #shakleeonline #shakleeindependentdistributor #health #healthy #healthyfood #healthylife #healtyaging #beautiful #beauty #beautycare #beautyskin #0199966576 #shakleemalaysia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...