Assalamualaikum wbt,

Tahukah anda kenapa Vivix ini wujud? Vivix merupakan revolusi dalam anti-penuaan pada tahap sellular dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. 


Vivix merupakan produk yang tinggi antioksidan yang terkandung 2 nutriwn penting iaitu Polyphenol dan Resveratrol. Kedua-dua nutrien ini bertindak membantu dalam melambatkan proses penuaan sel-sel badan. 


Vivix sangat memberi kesan-kesan yang positif dan bertindak terhadap 4 mekanisme utama dalam sel tubuh badan kita iaitu :

1- Memberikan perlindungan DNA dan sel badan

Setiap hari DNA kita mengalami kerosakan sel hampir 1 JUTA. Kerosakan ini berpunca daripada pelbagai faktor antaranya, Radikal bebas, pemakanan yang tidak seimbang, stress, gaya hidup yang tidak sihat dan sebagainya. 

Jadi, Vivix yang mengandungi nutrien yang tinggi dengan polyphenol dan resveratrol membantu melawan dan memperbaharui kerosakan yang berlaku pada DNA kita.

2- Memberikan kesan positif terhadap pengawalan genetik


Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Di mana Vivix membantu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama untuk melambatkan penuaan pada tahap sel.

3- Meningkatkan lagi tenaga sel

Mitochondria merupakan penjana tenaga di dalam sel dan ia bertindak menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Jika penjanaan tenaga kurang, maka sel badan kita tidak dapat berfungsi dengan baik. 

Seterusnya, ia mengakibatkan sel badan kita mengalami kerosakan dan memberi kesan kepada badan seperti menjadi letih, lemah, berisiko mendapat penyakit dan sebagainya.

4- Melambatkan / memperlahankan penghasilan AGE protein dalam badan.

Jika penghasilan AGE protein dalam badan berlaku secara berlebihan, ia mengakibatkan badan individu tersebut mudah mengalami penyakit kronik seperti diabetes/kencing manis, jantung, kanser dan  sebagainya.

Jadi, Vivix bertindak membantu memperlahankan penghasilan AGE protein dalam badan kita.

Bagus ke bagus produk Vivix? Mestilah bagus sebab ia bertindak ke atas 4 mekanisme penting dalam badan kita.

Perasan tak kenapa kos Vivix agak besar? Ini kerana penghasilan gabungan resveratrol dan polyphenol dalam Vivix membantu setiap individu sehingga tahap sellular dan DNA.