Assalamualaikum wbt,


Ramai ibu-ibu sedang berusaha dan menanti miliki cahaya mata. Begitu juga kak wawa. Sentiasa amalkan doakan supaya Allah kurniakan zuriat yang hebat, soleh, solehah, hafiz dan hafizah.

Selain mengamalkan doa, tubuh kita juga perlu bersedia untuk menerima orang baru dalam perut. Betul ke betul? Jadi, pengambilan supplemen untuk kesuburan dan kekuatan rahim kita amat perlu. 


Dibawah ini wawa kongsikan fungsi untuk setiap vitamin yang diperlukan oleh bakal-bakal ibu dan ayah.


set kesuburan wanita, set kesuburan shaklee, set subur shaklee, pengedar shaklee johor, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor, Set Kesuburan Shaklee Untuk Suami Isteri, Set Kesuburan Shaklee, testimoni set kesuburan shaklee, harga set kesuburan shaklee set asas kesuburan shaklee fungsi set kesuburan shaklee set kesuburan shaklee 2017 set kesuburan lelaki dan wanita shaklee testimoni set kesuburan shaklee set ingin hamil shaklee kebaikan set kesuburan shaklee, Set Kesuburan Shaklee Untuk Mudah Hamil , Set Kesuburan Shaklee Untuk Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri, CARA MAKAN SET KESUBURAN SHAKLEE, set asas kesuburan shaklee, set lengkap kesuburan shaklee, fungsi set lengkap kesuburan shaklee,set budget kesuburan shaklee, Set kesuburan untuk wanita, set kesuburan untuk lelaki
Kredit fb Kak Tizz


Apa yang bestnya dalam set subur shaklee.


SET KESUBURUAN SHAKLEE membantu merawat masalah kesuburan:


Bagaimana GLA dapat meningkatkan peluang untuk hamil?


✿ GLA membantu masalah yang menyumbang kepada ketidakstabilan hormone seperti kitaran haid tidak teratur, mengecilkan cyst, mengatasi masalah senggugut, merawat masalah kewanitaan.


✿ GLA membantu menghasilkan lendir yang subur, iaitu lendir yang berwarna putih jernih, nipis dan stretchy. Lendir yang subur dan berkualiti akan memudahkan sperma untuk berenang ke arah tiub fallopio dan bersenyawa dengan sel ovum.


✿ Lendir yang subur dan berkualiti sahaja membolehkan sperma bertahan hingga 5 hari walaupun ovulasi belum bermula. Bila telur mula dihasilkan, sperma boleh berenang ke arah telur dengan selamat tanpa banyak cabaran. Lendir yang tak subur adalah lendir yang tebal, coklat dan kering.


✿ Alfafa Merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.

Memang sangat bagus diambil oleh wanita & para isteri.


Bagaimana Zinc meningkatkan kesuburan SUAMI?


✿ Zinc membantu menghasilkan sperma yang boleh bertahan hingga 3 hari di dalam tubuh wanita, dan ia juga membantu penghasilan sperma yg byk. Lagi banyak sperma yang dihasilkan, lagi tinggi peluang untuk telur bersenyawa dengan sperma.


✿ VITAMIN E Berfungsi menyuburkan organ reproduks suami dan isteri.


✿ Meningkatkan kelelakian, memekatkan air mani & menghasilkan sperma berkualiti yang sihat, aktif & gagah perkasa!!!


Semoga Allah mudahkan kami mendapat zuriat..Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin


For more info & order
☎ Contact / 📞Whatsapp
Wawa| 019-9966576