Search This Blog

Tuesday, 5 January 2016

Testimoni : Set Resdung Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Testimoni Set Resdung dari customer wawa sendiri.


Awal2 wawa jumpa Fizah ni, ya Allah serius kecian tengok muka dia. Jerawat berketul-ketul, kulit kusam, gelap sebab berparut.  Wawa duk perhati je, lama-lama tak tahan perasaan kesian tu.

Terus gi cakap ngan dia, nak cuba tak set resdung akak jual ni. InsyaAllah membantu fizah, cubalah bukan untuk apa2 pun. Akak nak bantu fizah, biar dapat kulit cantik macam orang lain.
Alhamdulillah, fizah akhirnya mencuba set resdung ni.

Selepas sebulan, ramai yang perasan dengan perubahan kulit fizah. Ramai duk tanya, ini fizah kan!

Sebab tak percaya dengan perubahan kulit fizah kini.

Alhamdulillah, wawa tumpang happy bila customer happy.

Anda punya kulit berjerawat? Disebabkan resdung teruk? Ayuh cuba set jerawat ini. InsyaAllah membantu atasi masalah kulit jerawat korang. 


Whatsapp wawa for info lanjut. 

Your health & beauty consultant

Doa Pagi Jutawan #33

Assalamualaikum wbt,

Jom aminkan doa ini..")

Ya Allah...Ya Syahid...Ya Haq..Ya Wakil...

Ya Allah, tiada yang lebih hebat dariMu Yang Maha Menyaksikan..Engkaulah Yang Maha Benar..malah Engkau juga Ya Allah Yang Maha Memelihara Penyerahan...

Ya Allah...kami berserah padaMu Ya Allah, kami tawakkal padaMu Ya Allah..Kau jadikanlah apa saja yang sahabat dan ahli keluarga serta rakan niaga dan pekerja kami lakukan ini Ya Allah adalah sesuatu yang akan memberi keajaiban untuk hidup mereka Ya Allah..mereka akan mendapat sesuatu yang di luar jangkaan mereka Ya Allah..yang tak pernah mereka sangkakan dan fikirkan Ya Allah..

Kerana sesungguhnya Ya Allah Ya Haqq, kami percaya Ya Allah..kami yakin padaMu Ya Allah...pada KuasaMu Ya Allah..pada kehebatanMu Ya Allah...Hanya Kau saja yang mampu memberi sesuatu yang di luar jangkaan manusia...dan semoga mereka yang dikasihiMu ini dapat merasakan pengalaman indah ini Ya Allah...

Terima kasih Ya Allah Yang Maha Mendengar, kerana
mendengari doa kami yang Ya Allah...

Puji-pujian hanya untukMu Ya Allah...

Assalamualaikum jutawanku sayang yang dikasihi Allah, semoga hari ini adalah hari yang terindah dan hari yang memberi banyak makna kepada diri anda dan keluarga anda..Amiiin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...