Search This Blog

Wednesday, 4 May 2016

Cara Orang Jepun Didik Anak Cepat Pandai

Assalamualaikum wbt,

Tip Bagaimana Orang Jepun Didik Anak Mereka Supaya Cepat Pandai.

Cara Atasi Hati Gundah

Assalamualaikum wbt,

Wawa terima tips dari Founder NasihatNiaga.com petang ini, katanya apa nak buat bila hati merasa gundah, sedih dan sayu?


"Setiap kali sedih, ambil pen dan kertas dan tulislah segala matlamat hidup.
Juga, cuba panjangkan sujud."
- Faisal Abdullah

Tips ringkas untuk kalian. Semoga hari ini lebih bahagia dan berjaya. Amin

KAWAN PUJI KULIT LEMBUT MACAM BABY

Assalamualaikum wbt,


Saya suka dukung baby
suka sangat tak taw kenapa

mungkin sebab bau baby tu
bau suci orang kata
bau yg takkan dapat dekat mana mana perfume.

bukan nak cerita bab bau sebenarnya
ni nak cerita sebab sssuukaa sangat
sentuh kulit baby 

bila belai kulit baby tu
kita yang suka sangat eeeyy geram betul
mesti ramai lagi kan yang suka belai kulit bayi ..

tapi ....
ramai yg jeles tgok saya taw
kawan kawan bila bersalam dengan saya
mesti diorang puji

eeeyyy lembutnya kulit awak ni
awak pakai ape ye? heee tak rajin buat kerja rumah yee hehe

itu gurauan yang dah biasa dengar
tapi rahsia sebenar saya ialah

SkinLikeBaby, minum Collagen powder jee
dah lah ni rahsia taw 

taknak cerita lagi
nanti dah hilang lah rahsia tu

hihiii...

Hantar je la wassap ke no ni 019 996 6576 Nanti kita kasi tau.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...