Search This Blog

Tuesday, 9 August 2016

Senda Gurau Malam Hari

Assalamualaikum wbt,

Isteri : Bang... hari ni abang masak lauk tengahari ya..

Suami : Ok sayang... nak masak lauk apa ye?

Isteri : Telur goreng campur sayur... boleh? Saya pening la... tadi dah masak nasi. Lauk je tak sempat.

Suami : Ok syg. Pergi rehat dlm bilik dulu. Eh jap!!! Telur ada, tapi nak campur sayur yang mana?

Isteri : Abg ambil sayur yang berikat tu lepas tu goreng sama telur ye.

*10min kemudian*
Suami : Ok..... siap suda.. mari turun makan. Ceh tengok kat bawahhhh. πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Wajib Baca Jika Anda Pengamal Supplemen!

Assalamualaikum wbt,

Ramai yang tak tahu bahawa bila pertama kali kita makan supplemen, badan kita akan bertindak balas dan ia menghasilkan rasa yang tidak selesa pada seperti pening, muntah, demam, gatal, badan panas, jerawat dan lain-lain.

Tindak balas ini dinamakan Healing Crisis  yang bermaksud proses penyembuhan. Healing crisis setiap individu adalah berbeza. Ini kerana tahap toksin yang berada dalam badan kita adalah berbeza.
Ia dapat dirasai terutama sekali oleh mereka yang baru pertama kali ambil suplemen. Ini berlaku kerana tubuh kita ni  banyak radikal bebas dan sel rosak. Bila kita ambil vitamin, tubuh kita mula membebaskan toksin dan membina semula sel-sel tubuh yang sihat.

Ini adalah tindakbalas normal. Kalau ada alami demam ke, pening ke, ruam ke, jerawat ke, bisul ke… ia adalah petanda yang sangat bagus. Maknanya sistem badan dah mula bekerja untuk menjana sel-sel baru.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...