Assalamualaikum wbt,

Ekzema adalah penyakit kulit yang mendatangkan kegatalan berpanjangan. Ekzema biasanya ditemui pada kulit yang bersifat kering, inflamasi dan biji-biji berair. Keadaan ini menjadi kulit semakin teruk apabila digaru.

Ekzema juga dikenali sebagai ekzema atopik atau dermatitis. Atopi bermakna kecenderungan mendapat penyakit seperti eczema, asma dan demam alergi. Kesannya sama: kulit kering, gatal, merah dan rekah, yang kadangkala meleleh cecair dan berdarah. Ruang yang lazimnya terkena ialah tangan, muka, leher, siku dan belakang lutut.

Tanda-tanda Ekzema

Salah satu cirinya ialah ruam kulit yang sangat gatal. Terdapat ruam merah yang timbul pada kulit, terasa gatal, serperti gigitan nyamuk yang kelihatan lebam-lebam.
Eczema pada kanak-kanak selalunya muncul di sekitar siku dan belakang lutut. Manakala ezcema pada orang dewasa pula biasanya paling teruk di bahagian tangan.
Namun, ezcema boleh juga berlaku di bahagian badan yang lain.
Jom kita lihat kisah Ain yang mengalami ekzema.


Berdasarkan pengalaman sendiri pd mulanya sy menjadi testimoni utk diri sendiri kerana sy nk cuba betul x Vivix betul2 berkesan utk ECZEMA sy nie...

Sy nekad memang xnk pergi klinik dan membuat uji kaji pada diri sendiri, tp tgk melarat sy refer doctor jgk...tp sy x ambil ubat-ubatan doctor bg..sy mencuba Vivix sbb sy suka lihat hasilnya..jd mudah sy utk share kebaikan vivix pd org lain...

Pd mulanya sy mencuba Vivix nie disebabkan sy x tahu kenapa tiba2  jari kanan sy nie tiba2 jadi bernanah kecil di ibu jari, jari telunjuk dan jari hantu..mulanya kecil disebabkan sy cucuk dengan jarum ia jadi merebak..sy panik..risau jari sy akan dipotong..sy ikhtiar dengan Vivix...alhamdulillah ia recover dlm mase 2 minggu..Alhamdulillah ia bercantum semula kulit baru..rasa x percaya Vivix memang AJAIB...semua dengan izin dariNya...Vivix Memang BEST!

- Ain

Percayalah,ALLAH beri kita banyak cara untuk sembuh.ikhtiar lah dan sentiasa cuba.
PERCAYALAH YANG MENYEMBUHKAN ITU ALLAH.Bila Allah kata sembuh maka sembuh la.

"SHAKLEE ADALAH SUPLIMENT BUKAN UBAT."


Dapatkan pelbagai info tentang VIVIX di SINI.

Jangan biarkan orang-orang yang anda sayang dibelenggu dengan masalah kesihatan. Pepatah Inggeris mengatakan, Prevent is Better than Cure.")

Berminat untuk dapatkan vivix? Boleh hubungi wawa di whatsapp 019-9966576 atau klik link ini untuk direct whatsapp dengan wawa , http://kakwawa.wasap.my