Saturday, 29 July 2017

Cara Mudah Jadi Agen Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Cantik dak tumbler color orange campur purple ni? Sekali pandang terus jatuh hati. Tapiiiii, wawa tak layak dapatkan shaker ni tau. Shaker ni layak untuk orang baru yang belum jadi ahli lagi. 

Jadi ahli bersama belian sehingga 100uv dalam satu resit, korang boleh dapat shaker ni dengan harga cuma RM19.08 sahaja. Harga biasa RM33, mahal betui kan. 

Syarat untuk dapat shaker ni, kena daftar ahli baru naa. Kalau dah jadi ahli, boleh tanya adik beradik kot-kot depa nak jadi ahli, korang share laa sampai cukup 100uv lebih kurang harga RM367. 

Macam mana nak dapat 100uv ni? Haa, contoh korang beli Vivix dan register ahli automatik layak dapat shaker orange ni dengan harga RM19.08.

Contoh kalau nak beli ESP (37uv), kumpul 3 orang dapat dah dapat 111uv. Vitamin C (20uv), boleh kumpul 5 orang yang nak beli vitamin C.


Bila Wawa Live Di Facebook

Assalamualaikum wbt,

Percubaan sebab dah lama tak live, rasa berdebar laa plak.. hehe

Masih banyak perlu diperbaiki kan.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...