Assalamualaikum wbt,

Perkongsian Puan N, selepas alami masalah kulit wajah disebabkan silap pilih produk kecantikan. Kegilaan perempuan dengan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Namun, kita perlu berhati-hati dalam memilih produk yang selamat, semulajadi, halal dan berkesan supaya tidak mendatangkan kemudaratan di masa akan datang.

Walaupun sudah beribu kali diberi amaran oleh kementerian kesihatan, di beri kesedaran oleh NGO dan orang persendirian, ramai perempuan lebih gemar memilih produk yang murah dan berbahaya. Mungkin di awal penggunaan sangat bagus, namun siapa tahu akhirnya mengundang padah. Itulah yang dialami oleh Puan N, bekas pengguna produk kecantikan yang berbahaya dan kini beralih kepada produk kesihatan semulajadi. Ramai sebenarnya wanita yang alami masalah seperti ini.

Jom, ikuti kisah jatuh hati Puan N dengan Vitamin Kecantikan Shaklee.
 
 

Dulu masa zaman universiti, kulit muka saya rosak teruk akibat salah pakai produk kulit. Jenama produk biarlah rahsia sebab tak maula jatuhkan produk orang lain kan hehe. Ishh teruk gila2 lah dah macam katak puru, jerawat nanah & kulit merekah2. Agaknya produk kimia lagu tu la. Masalah saya tak jugak settle walaupun dah kahwin. 

Tapi lepas bersalin anak ke 2, saya join shaklee free membership dengan beli set pantang + nyusu lengkap daripada master Farihah Abu Kasim beliau pun rajin pm saya "kacau" promot itu ini. Mana tahan kan. Kalah juga dengan godaannya ahaha. 

Lepas consume, ehhh saya rasa best sangat la. Badan cergas & kulit semakin cantik. Jerawat dah segan nak tumbuh & semakin putih. Sampai la sekarang saya masih konsisten dengan vita c 500mg, alfalfa, esp, vivix, kolagen, herb lax & set skincare nutriwhite..



Taraaaa.. lihatlah kesannya.. walaupun takla pulih 100%, tapi alhamdulilah 80% kulit dah kembali kepada asal.. sekarang tiada lagi kulit katak puru akan tetapi dah seakan katak pisang yang licin ekeke..

Produk yang diambil:

1. Vitamin C
2. Alfalfa
3. ESP
4. Vivix
5. Kolagen
6. Herblax
7. Set Nutriwhite
 
I loveeee shaklee very much especially nutriwhite, vita c & vivix..

Untuk konsultansi, hubungi wawa ye..")

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor
Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa