Assalamualaikum wbt,

Jangkitan kuman, sesuatu yang agak menakutkan apabila kita dengar. Ia seolah-olah memberi petanda bahawa, ia sukar untuk disembuhkan melainkan dengan pengambilan antibiotik secara berterusan.

Namun, tahukah anda? Zinc Complex Shaklee mampu membantu mengurangkan dan mengatasi masalah jangkitan kuman. Ini adalah berdasarkan testimoni customer wawa sendiri yang telah makan Zinc Complex bagi membantu infection yang dialami oleh anaknya.

Kata doktor, ini jangkitan kuman yang susah nak sembuh sebab ia hilang dan tumbuh balik dibahagian lain pula. Puan Imah memberi anaknya antibiotik dan pelbagai ubatan klinik dan farmasi, namun tiada unsur-unsur bengkak dan nanah hilang.

Ini gambat sebelum makan Zinc Complex

Puan Imah menghubungi wawa dan bertanya, jika ada supplemen yang dapat membantu masalah yang dihadapi oleh anaknya. Wawa terus suggest zinc memandangkan Puan Imah juga mengalami masalah kuku kaki cengkam. Menyebabkan kakinya sakit sehingga berbulan-bulan. 

Selepas itu, wawa ajarkan cara makan zinc complex iaitu 2 biji waktu pagi dan 2 biji waktu malam. Alhamdulillah, tak sampai 2 minggu beliau memberitahu progress jangkitan dan bengkak nanah anaknya dan surut. Tidak lagi naik dibahagian lain. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah, syukur kepadaMu Ya Allah kerana menyembuhkan jangkitan kuman anaknya.")

Ini gamvar selepas yang diberi. Wawa nasihatkan untuk Puan Imah teruskan makan kerana Zinc Complex punyai banyak khasiat lain. Nak tahu apa lagi khasiat Zinc Complex Shaklee? 

Jom kita lihat, apakah fungsi Zinc Complex?

Pinjam gambar mauceriasokmo

1) Meningkatkan sistem imun – membantu pengeluaran kelenjar thymus yang mengeluarkan T-cells untuk menentang cancer dan menghalang infection penyakit. 
2) Diabetis – membantu pengeluaran insulin dan mengekalkan fungsi insulin. 
3) Kanser prostat – pengambilan zink dapat mengurangkan pembengkakan prostat sebanyak 70%. 
4) Ovulasi wanita – wanita memerlukan zink untuk ovulasi. Zink juga membantu pengucupan uterus membantu mengembalikan daya ketahanannya. 
5) Memperbaiki radang kulit – Pengambilan zink dapat memperbaiki radang kulit seperti  jerawat. 
6) Jerawat – Zink bertindak dengan mengawal selia jumpah testosteron dalam badan yang memainkan peranan dominan dalam menyebabkan jerawat. Zink juga menormalkan jumlah minyak kulit dan mengekalkan kulit yang sihat. 
7) Kelesuan kronik 
8) Mengekalkan deria bau – Mengekalkan deria bau yang sihat dan sensitif 
9) Kemampuan seks lelaki – zink yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga dan meninggikan kiraan sperma 
10) Gugur rambut / botak – zink mengaktifkan 200 jenis enzim dan meransang regenerasi sel. Ini dapat memelihara pertumbuhan dan perkembangan sel 
11) Membentuk kolagen – Zink membantu pembentukan protein dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kuku, kulit dan organ. 
12) Penyembuhan luka yang cepat – zink mempercepatkan pemulihan luka luar dan dalam dan memperbaiki alergy 
13) Rabun malam 
Hubungi wawa jika anda berminat ataupun mempunyai masalah yang sama dengan Puan Imah. 019 996 6576

Wawa doakan semua yang pernah membeli dengan wawa dikurniakan kesihatan yang optimum. Ameen.